Krisflyer Onsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 03. des 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Happy onsdag fra Krisflyer kantina i SIN-city. Jeg knabba det meste av bacon'et på hotellet, spiste det opp og nå har jeg rømt sjappa.

    Nå er det potetgull og en dram i kantina. Ingen møter i dag og innboksen er foreløpig tømt, så da kan jeg feire med god samvittighet. Kan virke som om "Einars panfløytefavoritter vol 1-7" har vært på tilbud her, og Krisflyer gjengen har slått til. Evt er det "Julen med Einar" - det er litt vanskelig å skille panfløytealbumene. Akkurat nå er det "Glade Jul" på... Jepp... panfløyte.

    Bangkok neste.

    I morgen kveld er det verdens mest usannsynlige rute hjem. Bangkok-Singapore-Jakarta-Abu Dhabi-Berlin-Oslo. 2 Separate bookinger, 4 ulike selskap og 2,5 allianser. Hva kan vel gå galt?

    Hadde sånn råkkestjerne imigration i Jakarta i forgårs. Da spurte jeg rett ut:

    - "I am transferring here on Thursday. International to international"
    - "Yes."
    - "Can I transfer direct or do I have to go all through immigration and in again?"
    - "Yes"
    - "Can I transfer direct?"
    - "Yes"
    - "Where do I walk for international transfer?"
    - "Yes yes. Did you have a nice flight?"
    - "ehm... yes"


    Det var greit å få det avklart så jeg slipper å lure sånn i morgen.

    Ha en fin dag.
     
    Kjakan, wilhelm, AndersB and 10 others like this.
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra minussiden.
    Måtte jo skrape is av sleden i morges. Den var ny. Håper jeg slipper tilsvarende resten av vinteren. Kan ikke se å ha bestilt verken minusgrader eller is.
    Mye å gjøre på kontoret, så låser meg inne, setter på headset med morgenklubben og lar det stå til.

    Ingen planer for kvelden heldigvis.

    Er det jul snart?
     
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra grå og tåkete Bergen (er glad jeg ikke skal ut å fly i dag)!

    Jeg har heller ikke bestilt is og snø, men det kommer vel okke som... brrrr... eventuelt: grrrr... :)

    Planene for dagen? Slappe av og et møte i kveld. Nå rykker det skikkelig i reisefoten og jeg er veldig glad jeg skal på tur igjen på mandag, hurra! :)

    Xxx.
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Rolig dag i Bodø, kun meldt full storm i kastene :)

    Hepp hepp
     
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Trondheim
    Frisk spasertur til jobb i morres, men det var overhengende fare for både lårhalsbrudd og det som verre er.... Nå er man imidlertid trygt plassert i stolen, og venter på at arbeidsdagen skal bli ferdig.

    Ha en strålende dag :):)
     
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Kan lugnt konstatera att det att arbeta i ett flygbolag är en värld full av nyheter och förändringar. Är också glad att jag inte är statsminister i Sverige idag. Ha en super onsdag!
     
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra favorittloungen på CPH - Restaurant MASH. Beste maten - beste vinen - ferdig snakka. Venter på flyet hjem til årets rakfisk - av selvfisket fjellørret. Håper både på minusgrader og sne hjemme - i motsetning til gamle damer på Sørlandet så er jeg ikke redd for hofta;-)
     
    tommy777 and Fnate like this.
  8. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Sola. Dress er levert til rens, det var et viktig ærend, så har en vart ute som barnevakt for et firma som skulle gjøre noe el. arbeider.
    Mail boks ryddet og er klar for ny tur til HQ i morgen.

    Ha en fin en :)
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kriseflyeronsdag?? ;)

    God morgen fra Chicago. Sola skinner fra skyfri himmel, men det er nok ett par minusgrader ute.

    Full fart tidlig med rørleggerbesøk kl 0700 for å fikse en liten lekkasje før garantien på husbygginga går ut om 7 dager :/

    Fullt kjør utover dagen med ett par ærend på toppen av det hele. DC og Mega FTU i morgen, siste store stressfaktor i år, tilbake søndag.

    Ha en fin dag!
     
    Flight Cancelled liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen! Her skinner snart alle julelys .... Ikke fullt så fint som i går, men det nærmer seg 20 grader. Forhåpendtligvis holder minusgradene seg der opp ved Chicagosibirsk/Harstad (Veldig) Vest. Har allerede brukt opp nesten en tank propan ... Årets siste runde på gressklippertraktoren er gjennomført, og nå skal Juleflyet straks kobles til.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden