Heisann. Lurte på om noen kunne gi meg noen tips på denne ruten? Har begynnt som bonusjeger på SAS bonus poeng for å fly men prøver jo også å få det rimligste mulig for hele gjengen. Vi er 10 stk men hovedsakelig 3 stk som skal reise 21.07 og de 7 andre en uke etterpå. Er det urimlig å håpe på 5000kr t/r ? Ser KLM viser 8000 (de som bruker å være rimlige fra KRS). SAS kommer vel på overkant av 9000kr. Noen tips til hva jeg kan se etter? Når jeg kan bestille? Tror de 7 er ganske committed til KLM med mindre vi finner noe rimligere. Han ene mener at KLM blir på rundt 5000kr litt nærmere datoen.
Høres kanskje mer ut som noe som løses med et kjapt søk på momondo.no...finne billigste pris, på ulike datoer, med eventuelt betingelser for ruting, antall stopp og allianser...? Eneste jeg eventuelt kan tipse om er at Tampa (TPA) er en alternativ flyplass til MCO.
Du kan også følge med på priser til Miami. Noen timers kjøring opp til Orlando men det kan være verdt det hvis du sparer noen tusen per person. Ellers tror jeg det er usannsynlig at du finner billetter til 5000. Vi har feriert i Orlando hvert år i mange år og det er flere år siden vi klarte å finne billetter til kr 5000. Jeg tipper mellom 6-7000 med KLM.
Lufthansa kan også være et alternativ. Dersom det er mulig for dere å søke multi-city routing. Så kan det være en måte å få prisen ned. Jeg fant billetter fra en mindre by i Norge via Frankfurt til Miami, men hjem fra Orlando til 6500,- T/R utreise i slutten av juni 2020 og hjemreise i midten av juli. Men har ikke sjekket ditt tidspunkt.