Nå vet jeg ikke hvor det er rett å legge denne tråden, så den kom hit. Hei, en liten gutt på 5 år har nå fått tilbakefall og kreft for andre gang i livet. Det er selvsagt både trist og leit, og det føles enda verre når en sitter langt unna og gjerne skulle besøkt nevøen sin så ofte som mulig. Tanta kunne tenke seg å reise på besøk hver helg hvis mulig, men det er vanskelig å gjennomføre. Dersom noen kunne tenke seg å bruke noen poeng på en reise CPH-OSL-CPH eller to må gjerne ta kontakt med meg på PM, så kan jeg formidle kontakt med vedkommende det gjelder. Navn og nr til henne oppgis til de som kunne tenke seg å gi en hjelpende hånd. Takk for oppmerksomheten
Hei, takk for svar. Ja, barnekreftforeningen er allerede støttende med masse tiltak for nærmeste familie, men jeg vet ikke om hjemreiser for andre er på listen de prioriterer? Uansett fin reklame for en forening som gjør mye flott for barn og familier som blir rammet av en situasjon det er vanskelig for oss andre å sette seg inn i.
Fint initiativ, men husk at avgiftene her kommer på 403 kr. Med litt planlegging er ikke det veldig langt unna hva du kan få «vanlige» billetter for. God bedring ønskes til den lille
Er det satt opp en Spleis konto? https://www.spleis.no/ Kan donere noe der... Riktig god bedring og håper virkelig blir frisk igjen!
God bedring til den lille. Jeg bidrar gjerne med noe. Har ikke all verdens av poeng, men en spleis kunne jeg vært med på, evt. booke en t/r innenlands
Nevner forøvrig at både barnekreftforeningen og sykehusklovner gjør godt og viktig arbeide for barn med kreft på sykehus. Hvis noen vil bidra litt på mer permanent basis og uten å tape penger så er grasrotandelen hos Norsk Tipping en utmerket måte å gi litt på.
Ja, det er både trist og urettferdig uansett hvem som rammes. Spleis kjenner jeg ikke til, men skal undersøke det. Takk for tips. Jeg så for meg at noen kunne booke tur for poeng snarere enn overføring av poeng, men spleis er kanskje bedre. Takker for tilbakemeldinger