Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som er fryktelig dårlig å få formidlet informasjon, eller om det bare er latskapen som faller over andre. Men positiv som jeg er forsøker jeg igjen:
Jeg skrev: "det er stor variasjon", hva jeg mener er at man fyller én flight med étt av alternativene fra listen jeg har skrevet opp ovenfor. Så NEI det er ikke det samme overalt flere måneder på rad, men JA det er bare étt valg per flight - med mindre du har flaks og cateringen har hatt litt av hvert å fylle opp med (eller ting har endret seg siden sist jeg fløy). Se på det som en variant av "dagens måltid" bare at dagens heller er "flightens måltid".
Har du 2 flighter etter kl 16.00 vil du få oppleve en eller flere av disse, helt tilfeldig ut i fra hva som blir lastet på din flight. Du kan ende opp med det samme på begge flightene, du kan ende opp med to forskjellige ting. Tilfeldighetene fra cateringselskapets side råder:
*Chantarelle Salad, Smoked Salmon with Potato Salad, Apricot & Quark Cake (
@Fnate sin boks)
*Tuna Cream, Hoisin Chicken, Pear Cake
*Shopska sallad, Pork fillet, Brownie
*Coppa, Herb Chicker, Carrot Cake
*Buckwheat Tabbouleh, Roast Beef, Raspberry Cookie
I øvrig er jeg enig med
@SASDC8 at det er litt trist med manglende mat på OSL-BOO/TOS/KKN, forsåvidt også på ARN-KRN og ARN-TOS så vel som ARN-BGO. Forøvrig
@SASDC8 - det er full matservering av "europavariant" på OSL-LYR nå
Orreforsglass og greier. Full fest.
Vis alt...