Låne basic poeng av familie medlemmer.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fredrik81, 21. mars 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Låne basic poeng av familie medlemmer. For meg så er dette mye bedre en Roll over points. Nå trenger det ikke å komme noe flere forbedringer for min del :)
     
  2. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Må man betale tilbake da?
     
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Innimellom rekken av Eivind Roalds muntlige og/å-blemmer (!) forsto jeg det slik som om dette var snakk om overføring av poeng som grunnpoeng?
     
    oveovo and Larata like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg lurte også litt på hva han mente med å låne. Regner med de legger opp til at det er begrensning på hvor mye basic poeng man kan overføre. F.eks maks 1/3 kan utgjøre lånte.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Som det står i artikkelen, så har vi ikke alle detaljene rundt dette enda. Men det vil nok dukke opp om kort tid. Skal bli spennende å høre. Må jo begynne å sende kjerringa på MR nå, så jeg slipper selv. Bare hanke inn poengene til egen konto etterpå.....
     
    epletyv and Fredrik81 like this.
  7. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Han var rimelig tydelig i videoen, så om det er en blemmer så burde han få seg en PR-ledsager :)
     
  8. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    tipper det ikke blir 1:1 forhold her, og at det kan bli en ganske dyr afære.
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er også en mulighet ja, men da må det være slik at du må velge om du overfører poengene vanlig eller som grunnpoeg tellende på status. Blir uansett endel poeng når en har med kjerring og to barn. Bli spennende å se slutt resultatet på 3.0.
     
  10. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Det kan iallfall ikke bli dyrere enn det man kan kjøpe grunnpoeng for i dag, men med en fornuftig prising, eller utvekslingsrate, kan dette bli interessant. Blir neppe 1:1 forhold nei, da blir det nok isåfall en del å betale i tillegg. Blir spennende å se.
    Jeg kan iallfall ikke forestille meg at de tillater "utopi-løsningen" hvor etter en tur med familien i biz, så sitter mor eller far igjen med et diamantkort... Selv om det er lov å håpe.. ;)
     
    rkvalvaa liker dette
  11. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tipper det også blir en limit på det. Ville kanskje være rart om det ble lovt å overføre 30.000 EB til å gi vedkommende status?
     

Del denne siden