Låne basic poeng av familie medlemmer. For meg så er dette mye bedre en Roll over points. Nå trenger det ikke å komme noe flere forbedringer for min del
Innimellom rekken av Eivind Roalds muntlige og/å-blemmer (!) forsto jeg det slik som om dette var snakk om overføring av poeng som grunnpoeng?
For de av dere som ikke har fått det med dere: https://insideflyer.no/lan-eurobonus-statuspoeng-familiemedlemmer/
Jeg lurte også litt på hva han mente med å låne. Regner med de legger opp til at det er begrensning på hvor mye basic poeng man kan overføre. F.eks maks 1/3 kan utgjøre lånte.
Som det står i artikkelen, så har vi ikke alle detaljene rundt dette enda. Men det vil nok dukke opp om kort tid. Skal bli spennende å høre. Må jo begynne å sende kjerringa på MR nå, så jeg slipper selv. Bare hanke inn poengene til egen konto etterpå.....
Det er også en mulighet ja, men da må det være slik at du må velge om du overfører poengene vanlig eller som grunnpoeg tellende på status. Blir uansett endel poeng når en har med kjerring og to barn. Bli spennende å se slutt resultatet på 3.0.
Det kan iallfall ikke bli dyrere enn det man kan kjøpe grunnpoeng for i dag, men med en fornuftig prising, eller utvekslingsrate, kan dette bli interessant. Blir neppe 1:1 forhold nei, da blir det nok isåfall en del å betale i tillegg. Blir spennende å se. Jeg kan iallfall ikke forestille meg at de tillater "utopi-løsningen" hvor etter en tur med familien i biz, så sitter mor eller far igjen med et diamantkort... Selv om det er lov å håpe..
Jeg tipper det også blir en limit på det. Ville kanskje være rart om det ble lovt å overføre 30.000 EB til å gi vedkommende status?