God morgen alle fra solkysten .... Tror dagen startet sånn rundt 04.30 i huset i dag, men de lot morfar sove lenger i dag siden han har bursdag. Tror dette blir en fantastisk dag ..23 dager til neste flytur. Ha en flygende flott lørdag!
Her stiller man seg i rekken av gratulanter og stemmer i med tre ganger tre hurra! God morgen fra Øst-Finnmark! Ved min side i morges gav nabokatten fra seg uskyldsrene snork, men det første jeg måtte gjøre etter å ha stått opp, var å fjerne et muselik fra stuegolvet. Morderen viste ingen tegn til anger og vikarierende matfar måtte fram med kost og støvbrett for å kvitte seg med alle spor... Sånn går no dagan'... Ha en feiende flott lørdag!
God morgen fra Arendal. Er på en mini road trip på Sørlandet - mest ferie og litt jobbing. Veldig fornøyd med Thon Hotel Arendal. Deilig å starte dagen med en løpetur før byen våkner for så å spise frokost på takterrassen. Lindesnes neste.
Gratulerer til Morfar Eddie47 fra et solfylt Sørland(Selvfølgelig) . Atskillig tid til neste planlagte tur (min og kånemor første CT) men den går til gjengjeld til Palau. Må tilstå jeg vurderer en MR i mellomtiden. Har lurt på en helgetur til Athen i LH Biz. Andre forslag meg gunstig poeng/prisforhold?
Gratulerer med dagen til @Eddie47 ! Måtte dagen føre med seg kaker og brus! Jeg startet dagen med å sjekke Eurobonus-kontoen (som seg hør og bør på en lørdagsmorgen), og kunne gledelig konstatere at den hadde økt betydelig i løpet av natten, og nå endelig er over 300k igjen. Fint å ha litt i bakhånd når man plutselig må booke en CT. I dag skal jeg til fastlandet på platemesse. Har ikke fått feriefølelsen helt ennå. 27 dager til neste flytur.
Gratulerer med dagen til Eddie. Her i Hovedstaden skinner sola fra en vakker blå himmel og her i stua forberedes kveldens lille whiskytasting. 3 helt nye og et par gamle kjenninger står på blokka i kveld. Og der plinget det jaggu i mobilen, upgrade til SVG på mandag gikk gjennom for 400 SEK. Har blitt avvist 3 ganger på rad nå, men så har det også vært rimelig fulle fly...
Hurra for @Eddie47 God formiddag fra Romerike. Sol og fint idag også, så da satser vi på en øl og kanskje litt champis i ettermiddag.
Gratulere så mye med dagen @Eddie47 the boss. Bursdagshilsen fra det vakre trøndelag Ha ei feiende flott helg
Gratulerer fra det Hallingdalske. Undres om dagen lille hodepine etter gårsdagens utgang kan kureres med et par nye øl?
Gratulerer med dagen @Eddie47 ! Her er det sykdom på 3 dagen..Heldigvis får jeg se England (forhåpentligvis) ta seg videre til semifinalen idag
Knallbra gave! Tør man spørre hvor appen forteller bursdagsbarnet at reisen skal gå? Eller, la oss vente til vi eventuelt får en kort rapport fra destinasjonen
Gratulerer med dagen og en anstendig gave! Samtidig ønsker jeg en god dag fra en lengre mellomlanding på Værnes, Kursen er satt nordover for halvannen uke ferie i kjøligere klima, og kulden merkes allerede i Trondheim, men er kjapt glemt med en nystekt kanelbolle fra bua. Ha en flyvende en, i kalde eller varme omgivelser.
Jeg behøver ikke briljere med matematikkunnskaper slik en annen her gjør. Derfor 9 ganger hurra. Ellers er det mindre enn en uke til amerikatur. Ja, vi skal sitte langt fremme. Scandinavian of course. Det er visst noe rosa Champagne også ombord nå. Den må vel prøves.
For de som er interessert i slik drikke, her er kveldens line-up. Har forresten plass til et par til her så er det noen whiskyglade IF'ere i nærheten av Grorud i dag så send meg en PM.
Vært en fin ettermiddag å ligge i hengekøya og planespotte litt ... IST-IAH, IST-JFK, IST-ATL, IST-ORD, IST-IAD og IST-BOS på rekke og rad, og nå snart IST-YYZ ...