God morgen, det er helg. Friele i koppen og NRK på radioen, en deilig og stille morgen på strilelandet. Dette blir nok en fin dag ..
God morgen fra køen til innsjekk på SK907! SAS har store problemer med å organisere køen i dag og i stede for å sjekke folk inn, så løper de ansatte rundt og prøver å organisere ting uten å egentlig gjøre noe. Liten helgetur til NY står på agendaen! Første gang jeg flyr SAS long haul på 4 år Ha en finfin lørdag!
God lørdag morgen fra Liverpool! Idag er det shopping og god mat som står på programmet. Kamp imorgen! Veldig varierende vær, med alt fra sol, til sky, til vind, til regn .. Ha en flott lørdag! T-12 Vietnam T-26 Brasil
Morn! En rolig helg er planen denne helgen men vi får se om det kanskje blir noen sprell likevel. God helg!
God morgen fra Mysen. Kaffe i koppen og ferskpresset juice i glasset. I dag skal jeg til Blomquist auksjon på Fornebu og hente noen godbiter som er kjøpt via auksjonen. Litt vin. Skal titte på noen kunstverk der og. Mye fint og imponerende butikk jeg ikke visste om før jeg skulle prøve å få tak i en spesiell vin og ble henvist dit. Ellers blir det kaffe og sosialisering. Kanskje en iskrem på meg og en kamerat og gutungen hans. På tide med langtur snart Men vet ikke hvor og når. Synes det er lite bonusbilletter ute.
God ettermiddag fra Norskehavet, nærmere bestemt Åsgard-feltet. Her startet dagen grått, men solen har tittet fram og det er ganske fint her ute i havet. Ha en fin lørdag hvor enn man er i verden T-2 til neste fly og helikoptertur
God ettermiddag, Ble en svipptur fra Vågå opp til Gjende Så ble det en forsmak på vinteren på Valdresflya Knall med en kjøretur hit i dag.
Morn fra det store eplet! Nei, ikke noe Steve Jobs greier, men byen altså. Her meldes det om 18-19 grader celsius, og hjemreise står på programmet. Hvis vi er skikkelig effektive rekker vi frihetsgudinna først, men da skal alt klaffe. Med 3 kids på slep. Og pakking. Og utsjekk. Skeptisk. Ha en herlig lørdag!