Det er greit å få lagt gårsdagen bak seg, da tlf’en ringte kl 08:13 og vi fikk beskjed om at svigerfar hadde tatt «kvelden» ca kl 8. Dette kom ikke som en overraskelse på oss, men han var en stabeis som holdt ut 4 mnd etter at legene sa at dette kom til å gå fort pga spredning av kreft fra spiserøret. Det ble mye tårer til å begynne med, før jeg måtte ringe Begravelsesbyrå og Prestekontoret for å starte planleggingen av bisettelsen. Aldri gjort dette før, men skal nok få det i havn. De som jeg kjenner godt her inne på forumet og vurderer å sende en blomst, kan heller sende en donasjon til Kreftforeningen. Og dere jeg ikke kjenner så godt kan også vurdere å gi ett bidrag til Kreftforeningen. Sikkert ikke den dagstrådstarten folk flest forventer seg her, men noen ganger får man seg en liten smell i trynet også. Ikke alltid livet er en dans på roser!
God formiddag fra Grenland. Lettere start på dagen enn @kjeeli her,kondolerer. Formiddagshelg i prosessindustrien 12 t- 07-19 lør og søndag. Heldigvis rolig drift, så kan sitte på IF og sas.no og kose meg. Ser kampanjepoengene fra SAS master har kommet inn. Sammen med en CT så er mulighetene for en fin flytur i biz tilstede. Det gjelder bare å finne noe som er ledig da- ikke lett når jeg er "ferdig" med USA for en stund. Ha en fin dag
Morn fra en seng som rører på seg… på nattoget! Eneste servering man får er en flaske med vann. Men det er helt greit, for det er kjekt å sove seg frem til en plass, uansett om det er på tog eller fly. Snart frem i Bodø nå. Ikke noe mas om å rette opp ditt og datt. Sønnen skal besøkes, og sammen besøker vi flymuseet. Dette blir bra Kondolerer @kjeeli
Kondolerer @kjeeli. Uansett hvor forberedt man er så er det likevel en ny situasjon å takle. Her blir det en travel lørdag med byløping fra butikker til julemesse, og sikkert tilbake igjen også. Langtur og eleverte klasser blir det tilsvarende lite av. T minus "litt mindre" til LHR og BKK. Det ønskes en god dag for alle!
God morgen fra Oslo vest Etter frokost blir det en spasertur ut til Bygdøy på det flotte julemarkedet på Folkemuseet. Tips til alle IF-ere i Oslo området, er dere OBOS medlem er det gratis inngang i dag https://nye.obos.no/medlem/medlemsfordeler/julemarked Kondolerer så mye @kjeeli . Ha en fin dag alle IF-ere!
Har vært ute på en av fjellveiene her i Thailand, og det er ganske fin natur her vil jeg vi Så får jeg avslutte med å kondolere @kjeeli
Kondolerer @kjeeli Heftig døgn med runde2 med corona. Når jeg hadde det i vinter så merket enn ingen ting men nå har det vært en skikkelig hestekur. Feberfrysninger, kvalme og hodevondt. Heldigvis på bedringens vei og smaksløkene er intakt. T-10 MIA/GGT
God lørdag fra Romerike. Her er det foreløpig stille før jeg skal til en kompis for noen øl og masse spekemat i kveld. Kondolerer til @kjeeli Lite bidrag herifra!
Kondolerer @kjeeli Det er rart med begravelser. De fleste av oss må igjennom det noen ganger, men vi er ikke forberedte. Døden og den kommer trekkende med er sånn. Fint med, med litt alvor. Mine klager på en flyttebil som aldri kom i går og er 2 timer forsinket i dag blir ikke så viktige. Uansett. T-10 til Thai Og nå er det sightseeing i Oslos mer instavennlige områder. Lev livet på en fin andre advent.
God tidlig ettermiddag fra MBT. Skulle straks boardet sete 1D med LX på deres 777 ZRH-LAX. Seint i går ettermiddag ble det endring i planene, det blir hjemmehelg med skitur i skogen før mandagen tar oss til TLS. God helg til alle sammen
Kondolerer @kjeeli . Vi mistet et nært og kjært familiemedlem til akkurat samme type kreft i sommer. Dessverre elendige prognoser, så 4 mnd er "imponerende". Man får et litt annet perspektiv på livet når sånne ting skjer - selv om den som går bort er et eldre menneske. Over til hyggeligere saker - vi er nå pakket og klare til å sette kursen mot Clarion Congress Oslo Airport. T-1 til Thailand med BR Biz. Å pakke for seg selv er en ting, å pakke for reise med baby er en annen ting. Ja ja, får satse på at det viktigste er med.
Kondolerer til @kjeeli. Rolig morgen fra Asker. Rart for en bergenser å løpe ut i skauen uten å møte en kjeft, en går visst ikke på tur her austpå om det ikke er preparert skiføre.. Heldigvis litt skikkelig fotball tilbake i dag med skikkelige taklinger, kanskje noe ala denne? https://twitter.com/wwfcofficial/status/1256501450924003332 @Jeanette beklager dumt spørsmål men ka e BR biz? Ha det kjekt og god tur til alle som e på tur
Solkysten i vakkert kaldt vær .. Turkish fra LAX til IST sees over Ulriken .. @OttoL BR Biz er business klasse med EVA Air
God formiddag fra Hollywood. Det var noen som bestilte et par margaritas for mye i går, men vi er så godt oppdratt at vi alltid spiser og drikker opp det vi får servert. Litt slitsomt i dag.. Men, i dag skinner solen! Snart skal vi ut på sightseeing, og skal finne noe digg å spise til lunsj. Kondolerer til @kjeeli og fruen.
Kondolerer til @kjeeli med famile. Så ikke mye til sola som ble lovet i Oslo, men ny sjanse i morgen.
Dessverre rammes mange av kreft. Jeg mistet selv min gode bestefar for noen år siden da han ikke taklet sykdommen lengre. Kondolerer til @kjeeli Donasjon til foreningen er utført og det er fint å se at andre på forumet også bidrar.