God ettermiddag fra Seoul og det døende landet Sør-Korea. Med kun 0, 58 barn født pr kvinne står landet overfor en kollaps om kun kort tid. Det er mulig vi har hatt dette i bakhodet når vi har observert lite barn når vi har vært ute og vandret her. De har riktignok noen flere enn oss i Norge å gå på, det er masse folk overalt og særlig på T-banene. Det er kaldt her, men ellers lite å merke til snøstormen som skapte oss problemer for to dager siden. I morgen starter hjemreise. Da er det Korean Air i business til Frankfurt. God lørdag alle.
God morgen fra hovestaden! I dag blir det et julemarked, eller mulig to Tipser alle bonusnisser om Fjordkraft kampanjen med 1000 kroner i fratrekk. Siste mulighet for denne er i dag. Bruk gjerne min vervelink, vinn-vinn for begge bonusnisser. https://www.fjordkraft.no/strom/ver...=U2FsdGVkX19u5FYCQknpe3QzPWXSvJrDU497d1swxLw= Ha en fin lørdag alle IF-ere
God formiddag fra jobben: påtagelig fravær av både Koreanere og julemarkeder her. Så langt. Fikk endelig ut finger og fikk booket Mexico til vinteren. Må vel bestemme meg for noen forskjellige hotell også så lenge *salget* på hotels varer.
God dag fra en uber i Riyadh. Etter 21,1 km løpetur i går, pluss påfølgende gåtur rundtomkring i Riyadh, ble det en meget rolig morgen her. Riyadh Season er et evenement som går fra Oktober til Mars. Her fra Boulevard Riyadh City. Ikke vanskelig å skjønne hvor de har hentet inspirasjon til denne plassen. Sjekket ut av hotellet og nå går turen til At-Turaif World Heritage Site. Toget tilbake til Dammam går om 6,5 timer. Ha en finfin dag!
God morgen fra nordvest hvor det er dagen derpå etter julebord i går så må innrømme at jeg er litt redusert. Men får lage seg en frokost og komme seg ut litt senere å henge opp noe julelys i dag tenker jeg. Samt se om der er noen siste Black week bonus muligheter med tanke på julegaver
God ettermiddag fra godstolen. Har kommet meg hjem etter gårsdagens utskeielser på julebord. Litt trang hjelm, men relativt god form. I dag blir det rolig hjemmekveld med hunden, mens kona er på julebord. Har ikke vært på hotellet i Sandvika siden tidlig nittitall, og det blir nok en stund til neste gang. Ha en fin en!
God kveld fra MUC Senator lounge G28. Skal snart gå over til K11 for å vente de siste 2 timene før siste flygning i senator-challenge. Ble ikke noe handling på julemarked så får kanskje se litt i butikkene her, Miles&More byr på 3x opptjening her ut året.