Morn fra Bangkok en siste gang… Flyet går først kl2255, men er allerede så godt som pakket ferdig. Vi tar en tur i parken, og tar det bare helt med ro videre. Utsjekk kl1900 er innafor og avreise til flyplassen direkte etterpå. Ha en flott dag dere!
God midt-på-dagen fra Bangkok #2. Her var en usedvanlig tidlig oppe i dag og fikk servert vanvittig god hjemmelaget suppe samt omelett til frokost. Har rukket den vanlige ice mokka på Amazon inne på CW, men i dag ble det buss begge veier. Nå sløves det i solen her ved bassengkanten. Til kvelden blir det hjemmelaget middag som undertegnede skal mekke. Ha en fin fin lørdag
Kvelden ble plutselig lenger en forventet. Thai mat og søte bobler på beach Club solnedgangs restaurant utartet seg når eierne ville videre for å danse. Thai showene som tiltrekker seg kunder utover er ikke alltid for de sjenerte for å si det sånn. Men men. Vi rakk frokosten og sen utsjekk og avreise mot flyplass og Silom gjør at vi akkurat misser @Flyingdutchman i kveld. Nå venter en helg u Bangkok og Taipei. Godt vi skal hjem på jobb og hvile om ikke så lenge. Nyt flyreisen : uansett hvor du skal.
God morgen, alle! Lørdag er flydag. En tur til Skottland idag, via London. British Airways leverer sikkert, slik de pleier Men først litt OSLounge.
God morgen fra Oslo vest. Ny helg, ny reiselivsmesse. Om noen husker Utforsk verden som tidligere var på Sas hotellet, Holbergsplass er denne nå slått sammen med Travel Expo på Fornebu. Husk ta med fribillett om noen IF-ere skal få litt mer inspirasjon https://travelxpo.no/messe/travelxpo-2023/tickets/web/ Ha en strålende lørdag alle bonusnisser
God lørdag! Her skal det reises så kort som mulig. Har planlagt en tur i garasjen for å fylle opp med ved inne, og en tur i skogen med hunden. Det får holde. Får lese litt bok også, tenker jeg. Foran peisen. Ha en herlig dag!
God morgen fra Oslo lufthavn Gardermoen. Dessverre bare kjørt en kamerat hit som skal til Unaiten. Foreløpig er min første reise 9 dager unna, og bare innenriks dessverre.
Da vil han ikke gå noe sted i det hele tatt. Blir bare stående og vente på oss. Også er det jo litt hyggelig å gå en tur da. (Og visstnok bra for helsen også..)
God morgen fra solkysten .. klar blå himmel og månen oppe .. 0 grader og vindstille! Livet er lett T-16 til PTY … veldig spent på Aviansa C LHR-BOG!
God morgen fra et sted inne i Sørfjorden. I dag er det fire dager siden jeg ble hasteoperert på lokalsykehuset i Odda og er sykemeldt ut neste uke. Men vil "slå et slag" for lokalsykehuset her; for en effektivitet utført av utrolig dyktige og hyggelige mennesker. Fra jeg ankom intensiven til jeg lå i narkose og de brukte skalpellen på meg gikk det under en time. Slike sykehus må bestå! Fantastisk vær enn så lenge i dag; -3C vindstille og solen skinner på fjellene på vestsiden av fjorden. I morgen er det premiere på RIP Henry på Viaplay; må nesten sjekke det ut siden noe av innholdet er filmet på min nåværende (prosjekt) arbeidsplass. Ha en fin dag! mvh Fjordheim
God morgen fra Sky Court lounge BUD. En helt grei lounge, men ikke på høyde med platinum lounge non-schengen, hverken matmessig og med 0 utsikt. Overskriften på morgentråden passer også for meg. Den 18 og 19 flighten denne ferien skal ta meg hjem. Har på drøye 2,5 uker fløyet 68772 km, som er 1,7 ganger rundt ekvator og med litt over 100 timer i luften. Egentlig har jeg vel fløyet enda en del lenger pga stengt luftrom over Russland. Har kost meg hele veien underveis, men tror ikke jeg skal satse på å gjenta prosjektet.
Laurdag skulle vore reisedag her og. No skulle eg vore ombord i eit SAS fly i retning CPH for å fare vidare til SFO. Heldigvis er @oleredv på veg med LH F. Får håpe han drikk og et for to. Det vert husarbeid i staden… Får håpe neste tur ordnar seg.
En veldig merkelig MR for å hente inn 1/2 diamant, 2/3 BA gull (Emerald) og 1/3 Flying Blue gull på en ferie. De to hoved MR var hver på 6 og 8 flighter, og de var fra HEL og BUD, som krevde 5 posisjoneringsflighter (hvor AF hadde et godt tilbud C, som da også ble litt MR, selv om jeg egentlig har bestemt meg for å droppe Flying Blue).
God lørdag frå i nasa på LH454 FRA-SFO ( i fotspora til @Flyvende_mare). Rukke 6 glas sjampis, bli køyrt i både Porsche og Multivan samt ein times tid i FCT. Snart tid for kaviar! Ha ein flott laurdag til vanns, lands og i lufta med!
God Lørdag fra Grenland. Blir reisesyk av alle reisebrevene her inne om dagen. Fått dempet den verste feberen med å bestille flights til MIA for konferanse. Sist jeg var i MIA fikk jeg TAP C via NYC og separat eco billett på United til ca. 12k T/R. Måtte se langt etter tilsvarende priser nå. Ble SK Plus OSL-EWR-MIA for ca samme pris, nuvel man kommer seg da i det minste på tur T-35 til AUA Dagene kan ikke gå fort nok.
God ettermiddag fra HEL Setter kursen mot AGP etter hvert, men først litt rødt og Liverpool mot Brighton.