God morgen fra Nairobi. Vi bor på Radisson Blu Hotel & Residence, Nairobi Arboretum. Dette er vårt første besøk i Nairobi. Vi landet ca kl 22 i går, en time forsinket så har ikke rukket å se så mye av byen eller landet ennå. Vi tar et par timer i sola før vi skal ut og utforske God lørdag, alle.
God morgen fra nordvest. I dag blir det juleshow i sentrum etterfulgt av bedre middag i hotellrestauranten på Brosundet hotell. Fikk booket dobbeltrom der for 20.000 jordbær poeng som var mine aller siste så nå har jeg bare Spenn på konto hos Stordalen.
God morgen fra Oslo vest, I dag blir det en tur til Aker Brygge. Kikke litt på julemarkedet der før turen går videre for litt cookies og milk på en cafe i byen Ha en fin lørdag alle IF-ere 10 dager til julaften
God morgen fra MBT. Komfortabel med at årets siste flytur er gjennomført og ikke noe reising før utpå nyåret. Det holdt akkurat for å klare Hilton Diamond, IHG Royal Ambassador ble også fornyet så da er det vel ikke noe vits i å skvise inn en tur i siste liten heller. Nå blir det lufting av hund, kone og meg selv. Edit;
God dag fra kontoret i Dhahran. Siste uke her nede, så da må så mye tid som mulig tilbringes på kontoret. Men jeg rakk å løpe en halvmaraton på morgenkvisten så det er jo noe. Start 06.21 var tidlig nok for min del. Ha en finfin dag!
God ettermiddag fra godstolen. Lunsjen er inntatt, kaffen er i koppen, og vi får en episode med Letterkenny på skjermen. Lader opp til storbytur, med rakfisklag og hotellovernatting. Det blir "Spenn"ende å se om Stordalen deler ut oppgradering eller ikke i dag. Håper alle har en fin dag i solen! (Hvis dere har sol det dere er da..)
Hei fra godstolen! Har vært en tur på dynga, og hengeren er tom igjen, klar for å bli fylt opp igjen med enda mer som skal kjøres bort. Har nemlig begynt å tømme huset for ting som bare tar plass og ikke blir brukt. Fant ut at jeg har ganske mye av det. Kjekt å få det bort selv om ting egentlig ikke står i veien. Kun 22 dager igjen til avreise til . Men før det kommer besøk fra NL og Bodø, noe som jeg også gleder meg til. Ha en fin lørdag!
Lørdag i kulden på Hafjell her. Men det har vært sol så da er alt litt bedre. Ble meid ned av en fyr på snowboard så sitter igjen med forstuet tommel og hullete jakke så det kunne gått bedre.
Sånn midt imellom varmemessig her på RDU. For uinnvidde er dette en flyplass i den nordligste sørstaten i USA, North Carolina. Dagens observasjon for loungetilgang: selv om man har domestic first class på Delta samt elite plus, så slipper man ikke inn på Delta Sky Club. Dragen spurte eksplisitt om Amex Plat for å slippe meg inn Ellers er dette en fin lounge så helt OK at de siler ut First Class bermen
God kveld frå det sunnfjordske. Eg ligg langflat ut på sofaen og prøvar å sjå på fargefjernsynet, men finn ikkje noko kjekt å sjå på Netflix. Jaja. Er det berre meg, eller er TV kjekkare på IFE med x antal glas champagne innanbords?