God morgen til en kald, men flott morgen i verdens vakreste by! De store guttene er reist på F-Lounge jakt i London og jeg skal ta en tur med den nye Fløibanen som gjenåpnet i går .. God tur til alle
Daaa er det -T1 til PNH. Som jeg smertelig fikk erfare igår var drt no go å reise med transit i BKK uten Thaipass og samtidig uten gjennomgående ticket dvs alle legs på samme PNR. Jeg fikk vite at det var OK bare du ikke forlot immigration / security området fra Qatars customer care. Thailand pass er slitsomme greier og fant i farten ikke noe rask måte å søke på uten hotell opphold og booking og greide ikke å gjennomføre dette i all stress kun ved bruk av en mobil og timene rant bort. Idag gjør jeg nytt forsøk med gjennomgående billett booket vi GoToGate og den går Osl Zrh Bkk Pnh på samme PNR og ref kode. Jeg hviler på det som ble skrevet som hjelp i fredagstråden og samt muntlig beskjed igår på OSL i dokumentkontroll før qatar innsjekk. Har også sjekket at ZRH ikke har liknende problematikk. Booket Hilton Airport hotel. Ankommer 1640 ZRH local time og har flytur videre til BKK neste dag kl 13. Sitter på toget fra Mysen til Oslo og bytter til tog mot Gardermoen om en time. Får god tid på OSL så da er det et lite håp dersom man får trøbbel igjen.
God morgen fra Oslo vest Naboen har invitert meg på 3 kalde pils til tippekampen i dag, håper han ikke finner bedre planer om Liverpool taper tidlig kampen T6 til DC-NYC, kanskje det er derfor han har invitert meg Har covid på lur, smurt rundt ølflasken Ha en strålende lørdag og god helg alle bonusnisser
God morgon frå Sunnfjord. Ute er det kaldt og fint, og inne vert det konsumert kaffi. Starbucksbønner denne gongen. Smaken får tankane til å fly avgårde til vestlege USA og kaffikonsumet i ute i sola i studietida i California. Snart frukost. Og eg har fått trumf!
Posten min bør slås sammen. Denne tråden dukket ikke opp da jeg starta ny. Koser meg med en kopp kaffe på espresso house flytogterminalen og tør å glede meg til tur idag. Eller eventuelt når covid er helt ferdig
Da har jeg flyttet din opprinnelige post hit og slettet dobbelt-posten. Ønsker deg lykke til og god tur!
Tusen takk for det. Litt spent å se om det er ok med sammenhengende reise og uten det vemmelige thailand pass. Time will show. Lx econ istedet for qr c. Jaja. Overlever det og. Heldigvis refusjon på qr billeten. Må bestille ny retur også. Håper ikke DET blir et problem at man ikke har tur retur på samme ticket. Gale gale verden.
Goooood morning, Oslo rock city! Kaffe på balkongen, deilig i sola. (Men litt kaldt likevel) @OttoL og jeg kosa oss fælt på konsert i går, jeg tror ikke jeg egentlig trengte den siste ølen. Har mistet helt oversikten over reiser som er bestilt fremover. Må snart sette meg ned og sortere litt, og noe må nok avbestilles også. Må jo ha tid til alle disse reisene også, jeg har ikke vunnet nok i lotto til at jeg kan ha helg hele året, sånn som @Eddie47. Men, jeg vet at jeg skal på tur til 's-Hertogenbosch neste helg, det er gledelig. Og at det blir enten BCN eller Florida i slutten av måneden. Begge deler er booket, men logistikken med familien må avklares. Kos dere på lørdagen! Håper dere alle har sol, og at alle har en flyreise i nærmeste fremtid.
Morn fra godstolen. Lykke til med ruten din @travelislife kjipt når slike hickups skjer. @holmen for mange Nederlendere finnes de kun en grunn til å besøke 's Hertenogenbosch: https://www.bosschebollen.nl/ Se på det som en forvokst vannbakkels med sjokoladetrekk. Skal selv ikke lenger enn til Dublin, Cafe Dublin i Trondheim riktignok. En øl, litt mat og live musikk er vel aldri feil. Ha en flott lørdag alle sammen!
Nam! Det skal testes. Takk for tips! Jeg skal på platemesse, ellers hadde jeg nok aldri funnet den Bosch på kartet.
Hei og hurra fra BA F-lounge på T3 Heathrow. Dagen er satt av til F lounger, så vi får nok en fin dag
God lørdag. Det kunne vært en bedre start på dagen enn kyllinger av noen naboer som ikke tåler å dusje i kaldt vann. Fyringsanlegget er i knestående og da får jeg som vaktmester skylda. Får bare gjøre som Trond-Viggo å trekke litt på skulderene. Billøs har jeg også blitt i dag, junior som fikk førerkortet forrige lørdag har kjørt avgårde til OSL med den. Ser på appen at den står på P2, så da kom de seg trygt frem. Da blir det fotballkamp i Molde på de. Det er fint vær i dag, så blir vel en tur på balkongen.
Nyt F loungene der borte i Vest. Nyt turen østover, selv om det blir eco. Nyt Nederlandsk kultur enten i form av norsk cafe, eller gleden over å drømme om et nytt bakverk. Og til pensjonistene som skal på tur. Ta bybanen. Den er tryggere. Selv skal jeg bare våkne forsiktig og sakte etter gårsdagens julebord. Slitsomme greier.
God morgen fra Oslo. Startet dagen med en runde i Nordmarka. Helt nydelig, men fortsatt en del snø, særlig inni skogen Men straks er det barere og da er det full løpesesong igjen God lørdag
Ble nok en trippelpost på meg i dag. Endelig. Endelig vellykket check in med billett og boarding kort helt til PNH i hånda og (selvfølge, men svært viktig i disse tider, bags sjekket inn hele veien). Ikke følt meg så lettet på lenge. Sitter i OSL Lounge og nyter lørdagen og tror jeg kan puste lettet ut.
Det finnes mange copycats i bakeverden, det er kun De Groot som har originalen. Personlig synes jeg det er ganske kvalmt, men jeg er da verken glad i pisket fløte eller søte baks generelt. Om du har tid til overs er det flere tilbydere av båtturer på Binnendieze, som tar deg forbi og under en god del historiske bygninger. Katedradel Sint Jan’s er verdt et besøk. Noen byer unna finnes det https://www.waaghals.com/, som har vært min foretrukne platesjappe mens jeg studerte i nærheten. Om du har plass igjen i bagasjen etter børsen
Og det er vel bare de Groot som kan si "I am Groot!" Nijmegen skal besøkes i høst, så da skal jeg ta med meg tips om butikk! Når vi er på messen, så har vi sjelden tid til å gjøre noe som helst annet.