Det er kjekt å være på hyttetur med barnebarn, men hvorfor i alle verden skal de være så full av energi kl 05.30?? Ha en flott dag alle ... med eller uten høylytt sang fra en treåring før fuglene har tenkt å våkne...
Jeg er helt klar for bestefarprivilegier, men vi er en slow-breeding familie. Har nettopp startet en IC-flytur-by-proxy. Vinket farvel til datter som skal på tur til Colombia. Så blir det rolig helg før den grønne visperen tar meg tilbake til KRS i morgen. Ha en fortreffelig lørdag!
God morgen fra Romerike. Dagen starter med finale i Australia open, hvor håpet er at darlingen Wozniacki tar sin første grand slam titel. Og så blir det sikkert en tur ut i det fine vær etterpå. God dag til alle
God morgen fra Oppdal. Strålende sol, 6 minus og nysnø, helt perfekte forhold for en dag i bakken. Ha en fin en
Gi oss hvert fall en liten oppdatering om hva som skjer i Roma da! Uansett, takk for i går selv om ingen her inne var med. Dagen i dag skal tilbringes godt under dyna så godt jeg slipper @Eddie47 `s rutiner for en lørdag! Akkurat nå skjønner jeg hvorfor folk sier ALDRI mer! Ønsker alle en bedre lørdag enn meg!
Du er da morgenfugl du @Eddie47 ? Barnebarna her har heldigvis mor og far som 1 linje support så vi voksne får vår tiltrengte timer med søvn
God ettermiddag fra Trondheim Her har man kjørt minstemann på bursdag, far slapper av hjemme med sport imens. Rett ut på hytta etterpå for litt middag og deretter spekemat til kvelds. Akevitten er selvfølgelig med Ha en fantastisk lørdag - enjoy Roma til de som er der
God ettermiddag fra HAM, er usikker om jeg har valgt rett lounge. Som gold medlem valgte jeg Senatorloungen, er det sk. Goldlounge? Vet noen hvarfor begynner pluss på rad 17 i flight SK0650, finner ikke noen opplysninger om dette, ser at økonomi begynner fra rad 1 og opp?
Her er det enna godt vær, mens det skal snø om litt sier yr. Hatt flere kongørn på besøk og en havørn.
Været i Syden er helt forbanna elendig. Det regner sidelengs så vi ble inne og booket Canadatur i sommer med Icelandair. Grei fangst, været kan det være det samme med.