God morgen fra hovedstaden. Her skinner sola og det er meldt noen varme grader så det lover godt. Litt for tidlig enda da ikke engang første kaffekopp er inntatt! God helg!
God formiddag fra Gardermoen! Etter to våkne netter på rad på flyplassen er jeg helt utslitt. Går så ut til A25, hvor WF840 skulle gå fra og etter noen minutter med venting kommer dagens beste beskjed: flyet er kansellert. Fikk så mail om ombooking til SK4106 i morgen og beskjed om at jeg kunne gå på Park Inn. Innsjekk tok 3 minutter og for første gang på 48 timer kunne jeg legge meg ned i en seng. Det var sykt deilig. Nå venter noen etterlengtede timer med søvn. God natt!
Skulle egentlig bare være en kjapp natt (gjort det mange ganger før) og så dra hjem til Bodø i går. Så fikk jeg tilbud om en dagstur til LHR og klarte ikke å takke nei, så dro dit i stede for å dra hjem i går og kom tilbake til Gardermoen i går kveld. Hoteller var hinsides dyrt for noen få timer, så tenkte at det sikkert gikk fint å ta en natt til i avgangshallen. Gjorde for så vidt det, men litt småsliten nå.
God formiddag fra Sandefjord i det nye Vestfold og Telemark Her er det blitt 2°C og ikke veldig mye snø. Men det er blitt lørdag som ikke er planlagt så mye på hva jeg skal gjøre, så da får jeg ta det litt som det kommer. Det blir som det var igår å bestille litt flybilletter. Ellers venter jeg på WF482 til TRD og SK4566 til TOS via BOO om 4 dager Så i mellomtiden får dere ha en flott lørdag alle sammen
God lørdag fra OSL, hvor man akkurat rakk å se Klæbo ta sprinten! I gullstuen har tydeligvis et lite skilt hatt stor effekt, for her er det vidunderlig fredfullt! Nå er det akkurat tid til et dypdykk i buffeten og et glass eller tre med bobler, før turen går til LHR. Ha en flott lørdag, om du sprinter eller chiller!
Eldstemann (11 år og dermed i 6. klasse) skal på leirskole på mandag. Vi er ikke akkurat ute på ski hver helg, for å si det sånn, så idag kjørte vi alle fire til Konnerud for at han skulle få litt snø under skiene. Vi er der at han måtte lære å feste skiene (!) Men det var deilig vær og fine forhold så det var noen fine timer. Så er han iallfall litt mer klar enn han var i dag tidlig Ellers hadde Elkjøp januarsalg på en Samsung 70" og dermed ble det bursdagspresang til meg selv idag (har bursdag på mandag). Den TVen var stor!! T-42 Zanzibar