Dette blir nok en flott dag på solkysten på strilelandet .., 6 grader ute og blå glippet i skydekket ... T- 250+
God morgon frå nokre timar lenger nord på Solkysten. Arvingen søv framleis, og madammen er på jobb. Middag og kake seinare i dag. Det skal bli godt. No er det berre litt over to veker att til ballane begynner å rulle i England igjen. Det skal bli godt. Eg fikk ein akutt trang til å prøve ANA F og det (gode?) lokale kjøpebrennevinet dei serverer om bord. Det er mykje rart ein skal drøyme om. Vurderer å melde meg på kurs på Austlandet over sommaren berre for å få flydd litt. Eg som er (gåve) EBS og greier....
God morgon frå bartebyen! Eigentleg skulle ein no ha vore på nordsida av Island, men i staden går turen til hytta. Det er vel eigentleg inga dårleg erstatning. Elles er jo nærområdeferie sånn i vinden og eg kom nyss over ei historie frå Namsos i mellomkrigstida: Under mineringsarbeidet ved Namsoskaien skulde en kraftig salve fyres av og det blev ropt 'Fyyyyr heeeer!' I det samme kom en kall roende forbi. Da han blev opmerksom på situasjonen, satte han i å ro av alle livsens krefter. Da ropte en av arbeiderne til ham: -- Ta det bare med ro, mannj, du e ferdig læll du no... Ha ei fin helg, folkens!
God helg fra hovedstaden! Det var en stund fare for at jeg skulle ut og fly i dag, da jeg skulle se på en bil. Men jeg endte med å ikke dra likevel. Hadde vært digg med en flytur da.. ANA F ja.. Har to turer booket med dem, håper virkelig at det blir noe av. Grått her i hovedstaden, men akkurat nå regner det ikke. Har uansett ikke tenkt til å være så mye ute.
Hei bloggen Avbestilte sommerens flytur. Var ikke Lofoten vi hadde planlagt i sommer, så da blir det vestlandet i en blanding mellom hytten og sunmøre. Også kjekt å være i Oslo om sommeren Flott løpevær i dag, så blir tur i skauen senere. Ha det kjekt
God morgen fra Nordens Paris. Prøvde meg på sherpatrappene i natt, men det var fremdels så mye sne og is der at jeg ga opp ca halvveis. Fikk godkjent utsikt likevel rundt midnatt selv om det dessverre var noe overskyet. Er vel totalt nesten 1500 timer sola holder seg oppe her før det blir solnedgang siste halvdel av juli.
Stille og rolig start på lørdagen her fra Fornebu. Overskyet og passe kjipt vær, sammenlignet med forrige ukes knallvær. Middagsselskap med noen venner i kveld ellers litt nerding og oppsett av noe Ubiquiti UniFi nettverkskomponenter hos noen bekjente. Ha en fin dag!
God formiddag fra Oslo. Har begitt meg ut på bytur i gråværet, her skal sveis og coronaskjegget trimmes og klippes, passe aktivitet på en dag som denne
Grå formiddag på Tynset også. En hytte/seter trengte nye puter i sofaen, og familien kom ikke til å få plass i bilen i sommer med unger og alt. Så da meldte jeg meg frivillig til å bli med venninna opp med putene denne helga. Har aldri vært oppover denne dalen før, var jo på tide egentlig.
God lørdagskveld fra en våt hovedstad. En grå og regntung dag, men fikk likevel en gåtur i skogen med hunden til mamma på formiddagen i dag uten å bli gjennomvåt. I kveld er det egentlig bare en ting som føles passelig å se på med tanke på dagens dato og det som skjedde på denne dag for 76 år siden, og det er Band of Brothers, en av mine absolutte favorittserier! Nyt kvelden folkens
En lang, regntung og kostbar dag. Startet i Hallingdal og reiste nesten til Svenskegrensa for å hente ny (brukt) bil. 2 seter, 6 sylindre og elektrisk tak. Sa noen at det var feil vær for anledningen?