God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Avkommet er mata, eg har fått meg kaffi og snart skal eg ut og gjere ymse førefallande arbeid utomhus. Dessverre dårlig med flynytt herifrå. Eg får prøve å vere produktiv i staden.
Det er skrint i appen .... neste tur i appen er 08.01.2026 Hva i all verden skal jeg med EBD da? Har noen CTer også ...
Uff då. Her er neste flight om 15 dagar, men mistenker at den vert avljost. Eller rettare sagt bytta ut med konfirmasjonstur til RVK.
God ettermiddag herfra Lørdag går med til «jobb forflytting» Fra Sin til HK med Cathay Heia Brann❤️⚽️
God morgen fra Ullevål øg øyestikkavdelingen. Ikke mye som slår å starte helga med perforering av øyeeplet, men på en annen side så kan vel ting bare bli bedre nå. LAX er neste på programmet, i morgen tidlig med LH via MUC. Trangt på programmet for tiden men har heldigvis fått First tur/retur så skal komme meg gjennom denne også God helg folkens
Gudday fra Porsgrunn. Vært en tur på Vealøs, TV-tårn på høyeste punkt i Grenland( 500moh) Fikk også bestilt to bonusbilletter CPH-MIA T/R i biz for meg og svoger.. måtte legge til feeder fra OSL med kjøpebilett, men pytt pytt.. greit med litt sol og varme i februar Nå er det straks konfirmasjonsfest med mye god mat- og voksenfest et annet sted uti de små timer senere på kvelden. Ha en flott dag
God lørdag, For første gang på litt over to uker har jeg ikke ringt SAS i dag. Fremdeles ingen løsning på "Namegate" (forbyttet fornavn/etternavn). Siste samtale var i går med en agent som la på etter jeg hadde vært på hold i en halvtime. Nesten litt overrasket over at de ikke har ringt meg i dag for å sjekke etter livstegn T-9 til enten Bogotá eller Ho Chi Min. Heller mer og mer mot å gamble på at de lar meg sjekke inn i Oslo på vei til Asia. Merkelig nok er jeg ikke så bekymret for å få reise hjem igjen. Utreisen er jeg mest spent på: om jeg får sjekke inn Oslo og om transfertiden på 45 min i CPH er nok på vei videre til SIN. Er jo hodeløst å velge en slik risikofylt tur framfor en trygg tur til Bogotá Men, er jo mye bedre reisebrev med litt risiko
God ettermiddag fra Lufthansa loungen på Terminal 2 LHR. Hatt en hyggelig tur over dammen med Virgin Atlantic. Selv om setene i 787 er litt rare, så sov jeg godt. Valgte å avstå fra det meste av servering, og heller fokusere på søvn. Men jeg fikk i meg litt ost og portvin, og et par glass champagne. Og engelske bobler før avgang. Rakk to glass før avgang. Nå har vi litt for lang tid her på LHR før SAS skal ta oss siste etappe til OSL. Men det var det som var ledig da billettene ble booket. Ha en fin en!
Hilser fra hovedstadens beste østkant. Her sitter man god og sliten på balkongen, etter en skogstur som ble lenger enn planlagt. Det rehydreres med Frydenlund og om litt skal grillen få sin sesongdebut. Har forresten også et problem med en slunken SAS-app, ingen reiser før til jul. I desperasjon/abstinens ble LH-appen åpnet, og der lå det jammen meg en rekke med både korte og lange flighter adskillig nærmere i kalenderen! Jeg kan dog ikke garantere at den life-hack'en vil funke for alle... God helg videre!
British Airways leverer. Alltid. Kort 2 timer flight OSL-LHR, rad 1 og altså Club Europe, britenes navn på europeisk business class. Valg mellom 2 varmretter, og kylling teriyaki var smått spicy og et helt lite kyllingbryst. Så ganske sunt også. Man er virkelig på tur med British Airways når: 1) jeg spør om champis 1 gang samtidig med valget av varmrett, og får 6 ganger uoppfordret påfyll etterhvert 2) spurte selv om den 7ende påfyllen og fikk den med et stort smil, samtidig som han sa "it IS Saturday, after all" 3) måtte ta en litt stor siste slurk fordi de skulle samle inn glass-glassene før landing 4) SÅ dukker Cabin service Manager opp med plastkopper i en hånd, champis helflasken i den andre, og spør om ikke jeg vil ha mer under nedstigning "because it would be such a waste to throw the rest down the toilet" Drakk jeg alene en helflaske? Ja, tror nok det. Resten av to flasker gikk til pax på rad 3, og til sist en kvart flaske down the drain. Hikk! Men lørdag kveld