God morgen! Kaffe på sengen, før litt pakking, og avreise mot OSL. Solen skinner, og det er meldt 14 grader i Oslo i dag.. Ække normalt det, vettu! Jeg satser på det dobbelte, temperaturmessig, når jeg ankommer MIA i morgen. 12. November 2017 var jeg i Disney World. Og dagen før, 11/11 fikk jeg denne på flyet til MIA. Det var turens høydepunkt. Ønsker alle en super dag! Og jeg håper jeg får sjokolade av @kjeeli på denne turen også.
Morn! Ingen flytur for min del, men skal på ‘tur’ til Trondheim og se på Highasakite som spiller konsert. Gleder meg! Ha en strålende lørdag alle sammen
God lørdag fra Håstølen ! Kaffien er komt i kruset, men i tråd med at arvingene finner ut at dagen har begynt så er det krus nr4 som inntas
God formiddag. Blir Farris bad på fruen og meg i dag. Fått oppgradert rom og tidlig innsjekk. Av erfaring dropper vi middag på hotellet, har vært nedtur alle 5-6 gangene vi har prøvd Hørt mye positivt om "Bedehuset", så da blir det en spasertur dit for middag i kveld. Ha en boblende dag
God morgen fra London-mellomlanding før USA. BA i bizzi bød på full engelsk frokost. Samt et par glass champis i etterkant. Hyggelig at de serverer en helt OK champagne, i stett-glass og fra stor flaske. Ha en fin fly-dag!
God formiddag fra gullstuen på Gardermoen. Solen skinner utenfor så ligger an til flott utsikt fra flyet får man tro. Lufthansa venter om 1 time for å frakte en til München og noen timer i loungen der før turen får videre sydover til Roma. Nyt lørdagen folkens
God morgen fra en CRJ snart på vei til Stavanger. Middagsplaner med gamle studievenner på Renaa sin bistro i kveld, så satser på god mat og enda bedre stemning. SAS kunne på forhånd melde om at de ikke klarer å levere mat og drikke ombord, men det løses av havregrøt i loungen. Ha en solid en!
God formiddag. Blir en mil i skogen med snuten nå, så litt obligatorisk på Jessheim. Kvelden avsluttes med overnatting uten i deg fri hvis alt går som det skal
Dagen i Oslobyen har vært viet Deichmanske Bibliotek og Munch Museet. Hos Munch traff jeg en gammel kjenning Eivind Roald .. han lovet mye og så stakk han .. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/70p2v9/eivind-roald-slutter-i-sas
God kveld fra Oslo. I tilfelle noen skulle klare å ødelegge maleriene så har vi alltids (nåtids) utsikten.
Dette var vel også før vi hadde møtes in real life? Hun flyvertinnen som hjalp meg var jo allerede litt oppe i åra, så mulig hun har gått av med pensjon.