Lørdag starter tidlig i SYD

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flyvende_mare, 22. febr 2020.

Tags:
  1. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    God Lørdag morgen fra Silver kris lounge i SYD! Dagflight med SQ232 venter. De har fått seg barista her nå så da trenger man ikke gå til naboloungen for skikkelig kaffe.

    Har plukket et vindusete for anledningen for å sammenligne bulkhead med de vanlige setene. Hva man ikke gjør for content på IF?! :rolleyes: Starter forøvrig dagen med bobler og bacon. Burde vært slik hver dag...
    IMG_20200222_103513.jpg
     
    EndreD, Sonictravel, Torris and 18 others like this.
  2. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    985
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    Skal flakse med SQ fra SYD senere i dag, og hadde planlagt et kaffestopp hos NZ, så takk for oppdatert informasjon.

    Edit: gikk innom NZ allikevel. Er mellom fly på en lørdag, så er helt alene her. Det bugner av mat alle slag, men proaktivt kom de å spurte om det var noe jeg savnet siden det ikke var fullt utvalg nå. Totalt fem personer i staffen har sagt velkommen. NZ er en fantastisk gjeng, og viser hvor viktig loungene er for markedsføring overfor folk som skal fly med andre selskaper.
     
    Last edited: 22. febr 2020
    EndreD, Sonictravel, Earl and 10 others like this.
  3. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Den er absolutt godkjent. Sterk og god long black i alle fall. Bønner fra en sjappe i Marrickville så vidt jeg kunne se.
     
  4. wheitmann

    wheitmann Medlem

    Innlegg:
    89
    Likes mottatt:
    345
    Bonuspoeng:
    53
    God lørdags morgen fra Hong Kong. Rolig i byen her, og mange masker å se. Et par kopper kaffe på Fineprint i Peel St. nå, så er det å møte en lokal kompis som skal ta meg med på taiwansk lunsj...
     
  5. EC7

    EC7 Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    God lørdag fra Sydney. Tar en kald halvliter eller 3 i Darling Harbour, må ha litt å gå på til loungen på Four Seasons åpner serveringen kl 5. God helg!
     
  6. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    399
    Likes mottatt:
    3,116
    Bonuspoeng:
    93
    Var også innom NZ og må si den var vel så bra som SQ på SYD. Større, lysere og bedre utsikt til flyene. Eneste som manglet der tidlig på morningen var boblene, så da ble det SQ likevel. Så de hadde godsakene i skapet så hadde sikkert fått om jeg hadde spurt.
     
  7. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,435
    Likes mottatt:
    12,543
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Porsgrunn. Vekket av katteslagsmål på utsiden kl 06.35. Heldigvis var vår Pucifer ikke involvert
     
    Last edited: 22. febr 2020
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et forblåst Oslo. Ingen planer enn så lenge, og bare for å legge ballen død så er det Friele-kaffi som gjelder. Hvis ikke kan det nesten være det samme. :D
     
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,547
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Det blåser, men det er opphold (for øyeblikket). Og lyst. Elsker at dagen blir lengre for hver dag som går.

    Det blir vel en tur i skogen i dag, før sofa og Netflix. Jeg har (nesten) ingen planer denne helgen, for en gangs skyld..

    God helg!
     
  10. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo. Det blåser noe infernalsk her på Fornebu i dag. :eek: Hører det romsterer fælt på takterrassen. Så må vel etterhvert opp for å sjekke at ingenting er ødelagt eller blåst vekk!

    Overhodet ingen planer i dag. Det skal jeg feire med en liten cognac i kveld. :)

    Ha en fin start på helgen alle sammen!
     
    Last edited: 22. febr 2020
  11. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lillestrøm. Her blåser det godt og det er kaffebønnene jeg fant i en eller annen boks som gjelder.

    Ingen planer, men burde ha tatt meg en flytur i denne vinden.
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,547
    Bonuspoeng:
    293
    Fornebu er da ikke i Oslo... ;)
     
    Eddie47 liker dette
  13. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    2,229
    Bonuspoeng:
    93
    Morning fra Målselv.
    I dag er det på besøk til besteforeldrene mine hvor en kompis skal spille jazzpiano.
     
    Sonictravel, Earl, Eddie47 and 3 others like this.
  14. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Neida, vet jo det er Bærum da! :p Vi bor 100 meter fra grensen til Oslo (Lysaker). Så da er det lettere å si Oslo enn Bærum (da det føles så mye lenger ut til Bærum og lettere å plassere for folk som kanskje ikke er like kjent i regionen). :D
     
    Last edited: 22. febr 2020
    Sunnfjordingen and jonss like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,547
    Bonuspoeng:
    293
    Så folk i Sandnes burde si Stavanger? ;)
     
    RoadKing and Eddie47 like this.
  16. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    I fare for å gå veldig off topic her nå, så kjenner jeg faktisk folk fra Sandnes som sier Stavanger. MEN, ikke pokker om de sier det til andre fra samme regionen eller Stavanger. Mye interne strider der borte - har jeg hørt. ;) :rolleyes:
     
    holmen liker dette
  17. EC7

    EC7 Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Siden det tydeligvis er mange som er/har vært i Sydney i dag, noen som har prøvd amex loungen?
     
  18. jonss

    jonss Metaprokrastinator

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    1,060
    Bonuspoeng:
    93
    God middag fra Istanbul. Akkurat ferdig med dagens 'guided tour.
    Getyourguide gjennom NAS Reward gir hyggelig med poeng på slikt. Har ikke EB eller andre dette?

    Forresten artig dato i dag, da dere: 22.2.2020 ;)
     
    Sonictravel, Earl, Eddie47 and 3 others like this.
  19. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    3B908002-EA41-4CF9-ACA2-375ED651F70F.jpeg
    I dag er det fint i Oslo :cool:
     
    Sonictravel, Earl, Eddie47 and 4 others like this.
  20. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra NYC. Her er dagen akkurat i ferd med å starte. Programmet i dag består av Lower Manhattan med Brooklyn bridge, 911 memorial, Staten Island fergen osv osv... I kveld blir det show på Broadway.

    Og allerede i går kveld ramlet det inn en mail om at plusgrade til Biz er akseptert, så da blir det å reise på en noenlunde anstendig måte hjem i morgen også.
     
    EndreD, Sonictravel, Earl and 3 others like this.

Del denne siden