Folk er trege på lørdag ser jeg. Sitter på KL1764, fra FRA til AMS og er klar for dagens andre og nest siste flyvning. Overdriver ikke når jeg sier at 90% av de andre passasjerene på dette flyet komme fra samme Vietnam Airlines-flyvning. Kan også konstatere at jeg per når er nærmere å kvalifisere til Delta-status enn å rekvalifisere til EBG. Det må gjøres noe med. Får kikke på MR-alternativene når jeg kommer hjem. Ha en finfin lørdag!
Lørdag er ingen bra dag å reise på i Europa viss man har 2-3 stopp. VAA HEL AMS AES her. Det er en reise som SAS skulle brukt 12 timer på men klarer meg på 7 timer med Finnair og KLM.
God formiddag fra Bergen! Det regner faktisk ikke.. Kaffepause på Det lille kaffekompaniet, veldig trivelig sted. Gårsdagens middag på Villani ble en nedtur, da de glemte oss flere ganger, noen fikk hovedretten samtidig med forretten, og det tok 2 timer før de siste fikk hovedretten sin... Ikke bra. Men maten var god! Apropos tipsing: det burde være mulig å tipse negativt i sånne tilfeller.. To dager til neste flytur.
Lørdag og lunsj på Sumo. Plenen er helt brun, så ikke noe behov for klipping på denne siden av nyttår ...
Tror nok dette vanningsanlegget har innvirkning. Hos oss har det såvidt regnet siden starten av mai. Men på hytta har vi en enorm plen som har blitt fin og brun i sommer. Skal ikke investere i vanningsanlegg, det blir bare mer jobb!
God laurdag frå Aust-Finnmark! Grått og +14 her, men ingen plenklipp fordi, for å sitere ei vise av Øystein Sunde, 'jeg har folk til slikt' Ha ein passe eplekjekk laurdag!
God lørdag kveld til alle forumister! Har kost meg med denne fuglen i dag: Den har fløyet sightseeing turer over verdens vakreste by. Regner med det er LN-WND, en C53, som har en ganske spennede historie for de som er interessert http://dakotanorway.no/flyets-historie-historie-rulles-opp/
Jeg har også sett dette flyet noen ganger i dag, og har også sett en del folk med Dakota t-skjorter i byen i helgen. Nevøen på snart 2 synes det var veldig stas! Han har forøvrig fløyet nok til EBS allerede, men har ikke EB medlemskap ennå..