Det er den 126. dagen i året og fortsatt 239 dager til neste år. Dette er en dag som kan være sår for mange pårørende. I 1988 under tett tåke kræsjet WF 710 i Torghatten under innflyvning til BNN Alle 36 ombord mistet livet, noe som gjør det til den dødeligste ulykken med et Dash 7-fly. Når jeg først er inne på ulykker på denne dag relatert til flyvende objekter, kan også LZ 129 Hindenburg nevnes. Under landing ved Lakehurst, New Jersey i 1937 tok skipet fyr 35 ombord omkom, pluss en på bakken. Steve Jobs lanserte den første Imac`en i 1998 Musk sin SpaceX ble grunnlagt i 2002 Tipper de fleste her inne har sett på Friends en eller annen gang, for 19 år siden ble den siste episoden sendt i USA Ha en god lørdag folkens Edit: Dagens fullmåne
God morgen fra solkysten .. I dag skal jeg i konfirmasjon, konfirmanten er på fruens side og så langt ute at jeg ikke har noen plikter, bare spise og kose meg og høre på de andre. Sånn er det herlig dag
God formiddag fra Porsgrunn. I dag blir det trim for alle penga- vennegjeng på 17 stk som skal prøve å gjennomføre 42km . 6 etapper med hop on hop off- og bankett i kveld. Satser på å blende inn etter ca to mil- hopper off når vi kommer forbi uterestaurantene langs Porsgrunnselva. Ha en sprek dag
God morgen fra et Oslo vest som bader i sol Fuglene har nettopp vekket meg med sin vante morgen konsert Her står loppemarked på planen, før det blir markedsdag i Bogstadveien. Turen går videre til Ski for håndballcup med eldste jenta, dette blir en lang dag. Ha en fin lørdag alle IF-ere
God morgon frå solskinet i Sunnfjord. Eg og 5-åringen er oppe. Han har fått i seg frukost og eg har fått i meg kaffi. No gjer ein Youtube-video om SQ317 LHR-SIN teneste som barne-TV medan eg får slappe av med kaffi og IF. Arvingen synst det er urettferdig at mannen i videoen ikkje har hår. Elles blir det handling, dekksikifte og litt utearbeid. I morgon er det konfirmasjon på Jølster.
God morgen! Litt trang hjelm etter at naboen inviterte på "en øl" i går. Men, det går nok over. Kaffen er i gang, og hunden koser seg i fotenden. I dag blir det litt pusling i hagen, så det ser greit ut til 17. mai. Kanskje jeg endelig kommer meg inn i låven, så jeg kan få ut sykkelen? (Det er litt mye snø foran døra..) Skjønner meg ikke på ombookings-gebyrene til SAS. Ringte inn i går og byttet flight til CPH til dagen før, så avreise mot LAX ikke blir så tidlig. Det kostet 25 kr per person. Trodde det kostet 150, så jeg ble positivt overrasket. Er det alltid sånn?
Morn fra godstolen. Fruen har fått to ekstra ‘bein’ i form av krykker etter gårdagens operasjon. Satser på at livet hennes er en god del bedre om de planlagte 6 uker. Blir antakelig noe humpete å komme inn i flyene vi skal ta om et par uker. Får vel sjekke mulighetene for assistanse på flyplassene. Jaja, ordner seg nok. Ha en flott helg!
God formiddag Halvannen uke til avreise til Las Vegas og da kom jeg over denne kvitteringen fra et Steak house på stripa. Noterer meg at en siderett med gulrøtter koster $19. Da må man naturligvis legge til skatter og minimum 20% tips. Og dermed er en siderett med gulrøtter nesten oppe i 300 kroner. Jaja, blir litt bonuspoeng av slikt.
En drink ved bassenget på Planet Hollywood kostet $32 + tax og tips i april. Totalt 370kr. Det er ran på høylys dag å besøke den byen.
+ skatt og tips må da bli betydelig mer enn 370. Ellers helt enig. Hadde ikke dratt dit i privat regi.
God ettermiddag frå Aust-Finnmark! Her vart det ein skitur i nykøyrte spor: Slett ikkje verst! Ha ein fin laurdag, gode medforumistar!
Gullstuen i CPH er nesten totalt forlatt på en lørdag kl 16, men de har ny-grillet kylling (økologisk, sier skiltet) som var kjempegod. Dermed ble det kyllingsalat-ala-loungen til middag i dag Har jo vært, og er vel fortsatt, endel personal trøbbel og forsinkelser på Kastrup. Men jeg håper på det beste på turen tilbake til Oslo snart. God lørdags kveld, IF!
God kveld fra Oslo. Har brukt dagen på å utforske veinettet i Indre Østfold (anbefales), byttet jord på plantene, trent og bestilt hotell i Chicago (det ble Radisson Blu Aqua Hotel etter og ha lest tråd av @Eddie47 ).
God kveld frå solkysten til @Eddie47 (Som har visst seg frå si beste side) I dag rusla me 7 fjellsturen, vel me vil vel kalle den 5 fjellsturen. Kvifor i all verda kalle Fløyfjellet og Sandviksfjellet for fjell? MenMen, voksen tur med nesten 38km og 2400høgdemeter. Avslutta med 1års menyen til Smakeriet, samt litt Deutz og raudt i glaset til biffen.