Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 08. juli 2023.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,535
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nok noen her inne som synes at jeg deler litt for mye av mitt privatliv!
    De om det :)
    Vel vel, i går ble min far bisatt i Drammen Krematorium

fatters.JPG

Det var en kjempe fin seremoni, med sanger og salmer som passet til hans liv.

Men i min egen sorg, så klarer jeg ikke å glemme hva @Flyingdutchman går i gjennom akkurat nå.
    Ja, jeg har mistet min far som var 69 år, etter 2,5 mnd kamp mot aggressiv kreft.
    Den sorgen betyr ingenting ift hva @Flyingdutchman antaklig gjennomgår nå, med at hans stedatter dessverre har godt bort.
    Kondolerer :(

Berlioz, Earl, Calling and 14 others like this.
  2. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,491
    Bonuspoeng:
    183
    Kondolanser til @kjeeli :(

Lørdag morgen og vi er trygt plassert på flytoget, sammen med alt pikkpakket man trenger for tre uker i karibien, la sommeren starte!

Berlioz, Earl, Calling and 10 others like this.
  3. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,339
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Naboene har fortsatt nachspiel etter Stavernfestivalen, så det er god stemning her på morgenkvisten med allsang og greier. Sola skinner og snart settes snuta mot Gøteborg og Coldplay-konsert i kveld. Første kveld og natt uten arvingen, så det gledes :D

Ha en fin helg alle sammen!

4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,558
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Strømstad Spa.
    Lurer på om jeg blir sittende her en stund :p

Ha en fin lørdag alle bonusnisser :)
    20230708_080501.jpg

Berlioz, haifinn, Earl and 11 others like this.
  5. phileas

phileas «Thanks upgrade»

Likes mottatt:
    3,620
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra NY. Syntes SAS leverte god service på reisen hit. Maten smakte bra med skinke til forrett, biffgryte. Det som kanskje var mest positivt i forhold til tidligere reiser med dem at de var mye mer aktive med å servere drikke under reisen. En slapp å mase :) Kanskje har de fått noen hint fra dette forumet. Det eneste negative var at vi ble sittende over en time i flyet etter landing før vi fikk gate. God sommer

16FB7DB2-69CF-4621-888A-BC765DD7A3D0.jpeg E80A918C-8128-4E3E-9C33-2D9ADC8A6B6E.jpeg 32219C7D-87D2-41FC-946D-3FDA0A8B03B5.jpeg 263E9AD2-E2A7-439B-931D-817487BDB550.jpeg E9477FCD-97BC-4D2D-808A-D1C0F818CF98.jpeg 0C75DB10-B34A-4BBF-B5E0-1427D80DF809.jpeg

6. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra Geilo

I god hyttetradisjon så ender en av deltagerne opp på legevakten…

Forrige gang var det Jr med skrekkelig høg feber, denne gang var det mor med brudd i kneet etter eit fall :oops:
    Dette skaper gode grunner for å opprettholde poenginntjeningen, det er tydeligvis ikkje like lett å skade seg på fly :rolleyes:

Berlioz, Earl, Calling and 8 others like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Helgeland!
    Vil først klage til @Kvalvaag over manglende sveletilbud på Vangsnes-Hella-ferja. Det setter jo hele distriktsnorges rykte på spill :p:p

Mange tanker til @Flyingdutchman , håper dere finner veien videre, tross alt…

Her ute i ingenmannsland har vi lite planer (som seg hør og bør). En brukt Oslojolle er anskaffet, den må testes, ellers fisking og samling av hjerteskjell til morgendagens Spaghetti Vongole. Litt ferieluksus der.

Berlioz, haifinn, Earl and 8 others like this.
  8. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,951
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Kreta!
    Rolig dag ved bassenget er planlagt. Også inn til by’n for middag i kveld. Og sånn går no dagan :)

IMG_4650.jpeg

Earl, Calling, Eddie47 and 6 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra svenskegrensen.
    Solen skinner, båtene tøffer forbi, og et eller annet sted er det barn som gråter. Sommerferien har begynt!

Det var også et legehelikopter på øya for en times tid siden, fulgte det selvfølgelig på Flightradar. :cool:

Har skadet skulderen på en eller annen måte, så jeg føler meg litt handicappet. Håper det går over snart. Ellers må jeg vel bli sykemeldt.

Ha en fin lørdag!

Berlioz, Earl, Calling and 6 others like this.
  10. marekz

marekz Medlem

Likes mottatt:
    417
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Vietnam!

Gode 10 dager inne i ferien i Vietnam, forflyttet vi oss i dag fra CRX (Nha Trang / Cam Ranh) til Hanoi. Booket Vietnam Airlines for anledningen et par, tre dager før turen. Sømløs opplevelse, avgang 10 min forsinket, men ankomst før tiden. Bagasjen var på rullebåndet i det vi gikk ut i ankomsthallen, som var cirka 10 min etter parkert fly.

Fløy med Bamboo Airways for nøyaktig en uke siden, etter diverse lesinger her inne, men ble egentlig ikke så imponert. Mye kluss og treghet på innsjekk. Manglende svar på Star Alliance-match (har sendt inn et skjema). Bamboo navigerer terrenget mellom flag-carrier VN og lavprisselskapet Vietjet. VN har også mer liberal bagasjekvote som standard med sine 23 kg.

Har flydd med VN ved mange anledninger nå, og føler de har det lille ekstra, både under innsjekk og ikke minst service ombord. Blir nok dem neste gang også.

upload_2023-7-8_15-20-38.png upload_2023-7-8_15-21-18.png

Berlioz, Earl, Calling and 9 others like this.
  11. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Koser meg i sentrum av Singapore på min faste bar ved Suntec City:)

EF61B3C3-91D8-4306-BCA7-CF4C7BA1EA12.jpeg

Earl, Calling, funkenstein and 10 others like this.
  12. CAM

CAM Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Sommerferien til Californien starter godt med en upgrade fra Plus til Biz på SK925 til Washington. Samtidig er det debut på A350 så jeg glæder mig! Skal nyde turen mest muligt inden det sidste leg til vestkysten på eco med UA :p

God lørdag!

Berlioz, indahla, Earl and 10 others like this.
  13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Stille og rolig i Oslo i dag, men i kveld blir det mat og vin hos en kamerat som fyller år. Han disker opp med 6 retter og 8 viner, alt fra USA. Menyen ser helt fantastisk ut. På det faglige plan har jeg akkurat booket en helgetur til København i Plus for poeng, men verken sas.no, appen eller kundeservice klarer å booke seter til statusløst reisefølge. Er det vanlig?

Berlioz, Earl, Calling and 6 others like this.
  14. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    Du har booket for begge, men får bare velge seter for deg selv? Det hørtes litt rart ut ja..

15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten leverer, det er sommer og selvsagt skulle jeg vært på strilelandet. Men noen ville det anderledes og vi må sette vår lit til at helsevesenet vet hva de gjør! IMG_1008.jpeg
    Snakket med doktoren om dette, han har en av de siste Saabene som ble levert i Bergen. Bilmekanikerne fixer jo biler på noen dager, bortsett fra Saab da … der er ikke deler like tilgjengelige.

Sånn er det dessverre ikke med folk der tar ting tid, omtrent som klagebehandling hos SAS, nå er vi inne i 7. uken, men på nytt sted og steg i helsevesenet, og vi har nok noen uker igjen …
    Men rett skal være rett, det går fremover.

Flyrelatert: Har en datter som sitter på SK925 og spiser laksetartar i øyeblikket 4de2f1d1-5b84-47aa-8018-c6aea69e6348.jpeg
    Selvsagt er jeg misunnelig!
    Hun sendte menyen og spurte hva hun skulle velge … unger! Utsette sin far for sånt?
    .., og på tirsdag reiser yngste datter med mann og barn med SK925 ..

Upsaker, Berlioz, Earl and 8 others like this.
  16. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,876
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. Kjørte rundt Randsfjorden på måfå i dag - fint terreng. Ellers er det 4 dager til sommerferie og 4 dager til årets første MR.

:D

Upsaker, Berlioz, holmen and 4 others like this.
  17. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    Ingen sveler ? Må ha vore eit ugunstig tidspunkt å reise på:rolleyes:, det skal jo være bemanna kiosk i sommer og :cool:

Calling liker dette
  18. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,721
    Bonuspoeng:
    293
    Det er noe rart med bonusbilletter i Plus for tida ja. Jeg booket nylig en reise for samboer og en venninne. De var da begge sølv og det var helt umulig å velge sete på nett og i appen. Siden det har jeg gitt samboer gavegull og etter det får hun valgt sete, men ikke reisefølget. Veldig rart siden begge skulle fått valgt sete i utgangspunktet selv uten status..

Jeg har dog ikke prøvd å sjekke med kundeservice om de kan fikse problemet. Reisen er om mange måneder så satser på at problemet kanskje har løst seg innen det..

Upsaker and Berlioz like this.
  19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,962
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, samme booking. Begge i Plus. Det skjer ingenting når jeg velger reisefølget. Setene er grønne, men får ikke trykket på noe som helst. På meg står det change ved setet, ved henne står det bare view.

20. holmen

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    I plus har vel alle gratis setevalg? Kan hun logge seg på og velge fra sin profil?

Del denne siden