Det er lørdag nå, er den god eller dårlig blandt våre mannlige medlemmer her inne? Kanskje det finnes noe her inne på forumet med ekspertise som kan hjelpe andre medlemmer i en vanskelig posisjon? Se bort fra kjønn i posten over, dette er ikke noe man skal leve med uansett mann eller kvinne! Tross det alvorlige tema over, er det også: Mickey Mouse Day Minnie Mouse Birthday World Adoption Day Eple Cider har også sin egen dag Den første knappe telefonen tas i bruk i 1963 Kvinner og menn som blir utsatt for vold i hjemmet, burde varsle nær familie eller aller helst politiet. Men det er ikke sikkert like lett for dere å gå den veien, hvis uløkka er tilstede. Kanskje ett anonymt tips fra et forummedlem her kan hjelpe noen. Stay Safe!
God kveld fra rullebanen på MIA. Touchdown 10 min etter rutetid, og vi venter på gaten vår. Helt ordinær overfart med SK C fra CPH med OK mat og middelmådig crew. Synd å se at madrassen er borte fra sengetøyet, men det skal vel spares kronasjer. Blir Lyft rett til beachen, sjekke inn på hotellet, og så finne noe kjøtt. Ha en fortreffelig lørdag, folkens! EDIT: Disclaimer! Finne noe kjøtt som i å få meg en sen middag, ikke noe annet snuskeri
God morgon frå Umeå! Finnmarkslivet har kome til ein slutt og eg er på tur sørover. Torsdag starta eg frå Vesisaari (Vadsø) og køyrte til Saariselkä på kvelden: Vinter i Saariselkä I går, fredag, køyrte eg frå Saariselkä til Umeå. Like sør av Sodankylä bestemte ein rein seg for å kryssa vegen rett framom bilen min. Det var nok det siste den reinen gjorde, for han var nede for teljing. Politi og reineigar vart varsla. Bilen fekk ein bulk i panseret foran... Like ved Luleå fekk eg på toppen av det heile ein steinsprutskade i frontruta, men heldigvis berre ein liten ein, og litt utanfor synsfeltet... Er det Finnmark som sender meg ein 'Takk for sist, din satans judas!' for at eg flyttar sørover? Om ikkje anna er føret godt og vêret bra: Umeå denne laurdagsmorgonen Ha ein fin-fin laurdag, godtfolk!
Madrassen er ikke borte, man må bare spørre om den Her i huset skal det gjøres forberedelser til neste ukes Thailandtur. Ser ikke ut til at det dukker opp F-billetter denne gangen så blir nok bulkhead business hos Thai. Ellers blir det litt formel 1 fra Las Vegas. T-4 til Bangkok
Morn! Meningen i går kveld var å prøvesmake en ny flaske rum som jeg hadde kjøpt. Flasken er mer enn halvtom nå, så prøvesmakingen kan man vel påstå var vellykket. Sør Afrikansk Bushfire anbefales Var ikke klar over at de lagde slikt der nede. Må vel kanskje ta en tur og finne ut av flere varer derfra. Alltid kjent med reisemål. Ha en fin lørdag
God morgen fra Basking Ridge, NJ. Ikke verdens mest spennende sted, men jeg er ikke her for severdighetene. Muligens har George Washington overnattet her. Kanskje.. Jeg tror madrassen hos SAS bare deles ut automatisk på nattfly. Fikk hint fra @kjeeli om at det var blitt ledige seter i F på vei hjem på tirsdag, og epost fra AF bekreftet dette. Første telefonsamtale med SAS endte med "tyvärr, de billettene er på waitlist, så de kan jag inte booka". HUACA, og nestemann fant billettene. Så da blir det F på kona og meg. Nå er det frokost, før det blir henging med familie, og bryllup i ettermiddag. Ha en flott lørdag, folkens!
God lørdag ettermiddag til hele forum. Til @kjeeli som setter fokus både på forglemte bursdager og på vold som samfunnsproblem. Til @McBuljo som kanskje har fått seg godt kjøtt uten å komme i nærheten av samfunnsutfordringene som kjeeli skrev om. @Kristian som har det bedre en reinsdyret. Bra er det. Til @Upsaker som ikke skal fly F og til familien @holmen som skal. Og til @Flyingdutchman som har dagen der på etter Sør-Afrikanske dråper. Det kan være en tøff dag, minnes jeg. Huset er tilbake til normalen. Og flaske opptellingen viser at det er noen fler en meg som hadde en rolig morgen etter gårsdagen. De råmarinerte kamskjellene ble gode! skiver av muskel med sitron og ramsløk. Enkelt og greit.
God lørdag ifra Holmestrand hvor jeg feirer at det er litt over et år siden dattera til en kamerat kom til verden. Lille Astrid-Marie har bursdag så av meg fikk ho ei leke som ho likte godt. Og hun koser seg her i bursdagen. Etterpå blir det tur til Bestefar før det blir å hente min mor på julebord Men ha en fin lørdagskveld alle sammen T1 til Widerøe skal ta meg til Tromsø via Bergen