Lørdag?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Travellingalf, 22. april 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Det er visst lørdag blir jeg fortalt, selv om dagene her ute er stort sett like hverandre. Men det går i alle fall godt her ute i Nordsjøen og i går satt vi visst noen nye rekorder igjen også. Alltid hyggelig det og i kveld spanderer Aker BP viltaften og da har man jo noe å glede seg til.

Håper folket har en fin lørdag på tross av at våren ser ut til å drøye både her ute og på fastlandet.

Legger ved ett stemningsbilde her ute fra når været var noe bedre enn i dag;
    Maersk Interceptor4.jpg

Last edited: 22. april 2017
    DanH, KatManDu, anders82 and 10 others like this.
  2. Rutinert94

Rutinert94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Kan stort sett si det samme herfra, utifra vinden og sola kan det likså være onsdag... men man gir jernet uansett! Åpning av nye sjømerker i oslofjorden nærmer seg med stormskritt, så her fjernes alt av flytemerker hvor nye faste installasjoner skal guide danskebåten og Kiel-ferja trygt inn til tigerstaden :cool: God helg alle ihop! :D

3. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Hmm, dere får ikke anledning til å forskyve den til dere er i land? Den maten fortjener jo følge av en god vin ;)

Travellingalf liker dette
  4. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå innenrikskantina.

Skulle gjerne hatt eit par timar ekstra i senga etter gårsdagens utskeiingar, men eg får heller ta ein ettermiddagslur når eg har kome meg vestafjells.

Ha ein betre dag!

5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå Aust-Finnmark!

Medan bilmekanikaren gnir seg hendene (fekk 15 000 frå mi lomme i går), er stemninga i heimen litt meir fattigsleg.

Vel, om knappe to veker går vårferien til Jugoslavia, så direkte synd på meg er det vel ikkje :D

Ha ei fin helg, anten det er på bakken eller i lufta – eller på ein meir maritim stad :)

6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Flere på innenriks-stua (osl), tydeligvis. Rakk frokost på hotellet, men fyller på med cappuccino og frukt her. . Lørdag morgen/formiddag er det tydeligvis siviliserte forhold her.

Travellingalf, afirm and Stuttfeiten like this.
  7. jayeff

jayeff Medlem

Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    God dag fra SK4164. Periodens siste MR, og etter dagens siste flygning vil jeg ha nådd diamant.

Bakfull som jeg er, glemte jeg både hodetelefoner og bok. Ny bok er innkjøpt (misset nesten flyet pga. det) og jeg har heldigvis øreplugger med meg. Det er nemlig fullt av små barn på dette flyet, noe som kombineres dårlig med lettere (tiltakende) hodeverk og behov for søvn.

Ha en flott dag videre!

Darkcho, LN-FHU, ArthurDent and 4 others like this.
  8. Blaa

Blaa Veteran

Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Lørdagen i Hallingdal blir brukt på shining av ny gammel bruktbil. En rød Lancer stasjonsvogn med hele 1600 cc motor og 4wd. 98-modell med bare 203'k på meteret. Stakkars bilen har ikke sett polering de siste 10 årene, så dette blir nesten ny bil innen jeg er ferdig.

Kjøpt rimelig for å ha noe å kjøre til fjells og å ha i mellomtiden hvis jeg får solgt Bayerbrakka mi. Blir selvfølgelig byttet ut i en annen Bayerbrakke.

Reisemessig ser det bra ut i tiden som kommer.
    28. apr. OSL-ARN-ADD-CPT-ADD-ARN-OSL med Ethiopian, 25 timers stopover i Cape Town og chaffeur-service med Rolls-Royce Ghost fra hotellet tilbake til flyplassen på søndag.
    19. mai. OSL-GDN-OSL med Norwegain, (hrmfp) dårlig med både bonus og statusopptjening.
    25. mai. OSL-ZRH-MUC-ZRH-OSL med Swiss. Besøke Bayerbrakkefabrikken og låne seg en M2/M3/M4 via BMW on Demand. 7 timer i M-bil for €150 er ikke feil.
    3. jun. OSL-LHR-CPH-OSL med bolaget, generell loking i London. Da skal gullet være i boks.. :)

-Er det rart en jobber overtid?

9. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Måtte vente på transitt passasjer på OSL, så turen til det blide Sørland endte 20 min forsinket. Vel hjemme benyttet jeg anledningen til å omgjøre en SR: KRS-OSL-CPH-GDN T/R i Go Light til samme rute i Pluss i slutten av september. Rakk akkurat å haie meg en liten Hertz - bil for 1døgn før jubileumsvinduet lukkes. Jeg fikk en slags Ole Brum-innskytelse. : "jatakk begge deler"

Stuttfeiten liker dette
  10. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo.
    En fin lørdag som ble blant annet inneholdt handling av frukt og grønt med 40% Trumf hos Spar nærmer seg slutten. Hadde vel egentlig ikke veldig behov for alt sammen, men man måtte jo hoppe på tilbudet når det er her ;)

Nyt lørdagskvelden :)

Stuttfeiten liker dette
  11. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    334 trumfkroner på konto. I tillegg til blomkålsuppe, tomatsaus og lapskaus frå forrige kampanje, har eg no sikra meg eit års forbruk av løksuppe og raspeball :)

#doomsday_preppers #potato_kings

God natt og fortsatt god helg til alle sammen!

Earl, Travellingalf and afirm like this.

Del denne siden