Laffen har booket Business på Thai Airways A-350 innenriks

Tråd i 'Reisebrev' startet av Kaffen, 14. des 2017.

  1. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,342
    Bonuspoeng:
    183
    Som enkelte på dette forumet kjenner til så flyr det en A-350 på innenriksnettet til Thai Air, og i denne sammenheng så har jeg booket en flyging på deres flunka nye Business Class på denne maskinen CNX-BKK :D

    Thai Business.jpg
    Jeg har sett på litt youtube videoer i forhold til dette flyet, og er ganske så spent på hvilken opplevelse dette kommer til å bli for min del :cool:



    Loungen ser også ganske så fristende ut, og som den digitale nomaden jeg er, så blir det vel en arbeidsdag i denne lougen :D

     
    Last edited: 14. des 2017
    mariusbb, petterel, NoLimit and 13 others like this.
  2. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Rå pris! :D
     
    MrPutter and Kaffen like this.
  3. NorskHamburger

    NorskHamburger Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Ikke dårlig pris det synd det ikke er en lengre flyvning
     
  4. tfo

    tfo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    1,211
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du sier at det kun er en m 20170724_100642.jpg askin som går innenlands, så hadde jeg en tur med den BKK - HKT i sommer. Satt dessverre noe lengere bak, men flott fly
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,675
    Likes mottatt:
    10,175
    Bonuspoeng:
    293
    Bare å glede seg til A350! I mine øyne det absolutt aller beste som finnes av kommersielle fly nå.
     
    kaijoar, NoLimit, Kaffen and 2 others like this.
  6. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Har booket TG A350 selv, men fra BKK til HKT i februar, riktignok i Eco, men betalte 1300 kr for 3 personer.

    Edit: Ser nå at de har byttet til 777-300:(
     
    Last edited: 15. des 2017
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,440
    Likes mottatt:
    34,234
    Bonuspoeng:
    293
    Da regner jeg med at TS kommer med en god rapport og litt bilder. Skal på samme maskin fra Bangkok til Melbourne til høsten.
     
    Kaffen liker dette
  8. CB1

    CB1 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    282
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Fløy Thai sin A350 fra BKK til HKT for ett par uker siden i Biz. Jeg var ikke sånn super imponert, opplevde kabinen som noe trang.
     
  9. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Da er vi mange som skal ut og fly A350 i 2018. Flyr selv BKK-BRU i februar.
     
  10. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,247
    Likes mottatt:
    2,711
    Bonuspoeng:
    113
    T/R i sommer (2018) på samme flight...
     
  11. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,342
    Bonuspoeng:
    183
    Som siste rapport her inne før jul, så kommer min opplevelse av Royal Silk Class ombord Airbus A350-900 fra Chiang mai, og dessverre så var innenriks loungen i Chiang Mai under oppussing, men de hadde lagd en provisorisk en hvor jeg fikk jobbet endel i løpet av dagen, så ett par bilder fra menyen derfra.

    lounge2.jpg

    De hadde litt utvalg, også kunne vi få alt på menyen til resuranten som fungerte som lounge, så jeg tok en kylling i Karri, også litt snaks på bordet.

    louge3.jpg

    Så var det over til selve flyopplevelsen, og jeg vil si at flysetet var veldig bra, faktisk mer behagelig enn hva SAS sine Business seter er.

    flysete1.jpg

    Etter at jeg kikket på andre bilder, så var jeg litt bekymret for at hullet hvor benene skulle ligge var for trangt, men det var overraskende god plass, lå i "zero gravity" her :cool:

    flysete4.jpg

    Maten var grei nok, litt tørr for anledningen, men desserten var god :)

    mat.jpg

    Ellers var kabinen bra, klarte og ta ett par bilder fordi jeg var førstemann inn i kabinen, så jeg tok et par ekstra bilder sånn at dere her inne kan se mulighetene i denne kabinen :)

    førtstemann.jpg

    Hvis dere er ett par og vil ha en minikabin for dere selv, så er disse to setene ett godt alternativ :)

    par.jpg

    Var positivt overasket da enkelte her inne klaget på at det var trangt, men når det er sagt så er nok jeg bare en fyr på 180 med mine 90 kilo, så det finnes definitivt folk som sliter mer med plass enn hva jeg gjør :)
     
  12. PaalAndre1977

    PaalAndre1977 Medlem

    Innlegg:
    155
    Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Godt å høre at loungen er under oppussing ! Satser på å få en tur innom der i løpet av våren. Ellers ser jo setene ut til å være et godt steg opp fra 777'n de har kjørt tidligere på denne ruta.
     

Del denne siden