Lang overlay i Toronto

Tråd i 'Reisemål' startet av TElg78, 05. febr 2019.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag.

Jeg skal ha en 6 timer overlay i Toronto, før jeg skal videre med en domestic flight til Calgary. Jeg ser at det er en airport ekspress som drar downtown på 25 minutter (og som har en rimelig 7 timers retur ordning for folk med long layover).

Klarer man det? Har egentlig veldig lyst a dra downtown for en liten Poutine eller noe annet godt.^^ (Ikke å glemme en geocache i denne provinsen av Canada - for spesiell gale folk).

Og noe annet - er de som i Norge før at man må hente bagasjen, går gjennom tollen og sjekke inn igjen?

2. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Mer enn nok tid. Sentrum er utrolig kompakt og du rekker nok en øl oppe i CN-tower til og med :)

Angående det siste vet jeg ikke, men det kan sikkert andre svare på.

TElg78 liker dette
  3. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, dette bør gå fint, men for overgang til domestic flight, så er det samme opplegg som i USA. UP Express er veldig full i rushtida da den også brukes som pendlertog for folk som bor ute mot flyplassen, så forvent fulle tog.
    Jeg ville vandret ned Queen St West hvis jeg var deg. Noen brukbare poutine-brakker der (snu hvis du går helt ned til Dufferin St.) i tillegg til kule butikker, kafeer og restauranter. Queen West har vært litt som Grünerløkka i Oslo de siste 10 åra.

TElg78 liker dette

Del denne siden