Langsom, lat og lang laurdagsmorgon

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ValdresBjarne, 06. okt 2018.

1. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon godtfolk. Då vart det ein tidleg start på morgonen for å ta tredje laurdag på rad med bygging av hems i kåken.
    Begynner å krible litt i reisefoten ved å sjå på alle som er ute å flyg i dei bedre klasser, mens eg har dei neste 8 flygningane med SAS, før eg tek steget ut i den store verda i dei høgare champagnejaktmarker om no snart berre to månader.

Og der fant eg ut at eg kun hadde evergood i skåpet, jaja, eg drikk kaffin på SAS flygninger også iblant...

God Laurdag og god helg

Misterix, Avixlo, jgroneng and 5 others like this.
  2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,635
    Bonuspoeng:
    183
    God laurdag frå Sunnfjord. Her har arvingen helde far sin vaken i nokre timar allereie. No går det i kaffi, vedfyring og barnefilmar. Snart skal det støvsugast!

3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim :)
    Kaffen i koppen, rundstykkene i ovnen og eggene på kok...ahhhhh deilige lørdagsmorgen:):) Avisene er kommet og dagens nyheter skal gjennomgås mens kidsa slapper av med litt hjernedød tv.

Ha en fantastisk dag :D:D:D

4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en herlig stillhet på hytten kaffe (Friele selvfølgelig).
    Leser om alle som er på tur og koser meg, det kribler selvfølgelig i bookingfingeren. En mnd og 3 dager til neste planlagte flytur ...

Høsten kommer med lange skritt og derfor skal båten på land denne helgen.

Ha en flott lørdag

jgroneng, Stuttfeiten and Kristian like this.
  5. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Syden.
    Begynner å nærme seg slutten av ferien nå.. Faktisk så dramatisk at man kan sjekke inn..
    Heldigvis er forrige ukes seteproblematikk ikke et tema denne gang og seatblock ser ut til å fungere utmerket.

Har også besluttet at om vi blir 5 timer forsinket på returen så velger jeg poeng og ikke cash :D

Ha en strålende dag folkens :cool:

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Lat morgen i sengen. Vi har Nespresso-maskin på soverommet, og i helgene blir det kjeks og kaffe på sengen.

To uker til neste flytur, denne gangen til KKN siden jeg aldri har vært i Finnmark før.

God lørdag, folkens!

7. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Første halvdel av tvillingene synes 6:15 er innafor... far måtte derfor sove i en barneseng fra IKEA.. andre halvdel var oppe 8 så det er vel greit
    Er på dagens 3 film, men har kaffe og om 14 dager er det London uten overkommando og kids :)
    Ved neste 2 for 1 blir det tur. Uansett. Kanskje @Eddie47 er interessert? En ung og en gammel ingeniør på tur kunne vært fryktelig gøy

Misterix, Eddie47, jgroneng and 4 others like this.
  8. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Tips (kan ha nemnd dei før):
    – Grense Jakobselv m/Oscar IIs kapell
    – Pasvikdalen m/treriksrøysa
    – Bomme pølser ved GSVs velferdstiltak (langsmed grensa ein stad og leitast fram etter prinsippet 'på lykke og fromme' (altså med flaks))
    – Grenselandmuséet i Kirkenes
    – Harry-handel på finsk side frå Neiden
    :)

9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,953
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra EU!
    Eldstemann startet dagen med å være kvalm og etter litt over en time kom det ut. Kona og yngstemann tok dermed turen ut alene mens far må passe på han eldste som sover. Ikke noen dårlig deal for meg egentlig :)
    Drikker ikke kaffe men litt Pepsi Max er det i glasset. Får håpe han kommer seg utover dagen slik at vi også kan få oss litt luft.

God jakt på Joker!

10. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,615
    Bonuspoeng:
    183
    Heisann fra syden. Stappfullt DY hjem fra AGP. Neste år skal jeg kapre bonusbilletter i plus foran nesen til @Are

K

11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips!

Kristian liker dette
  12. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Miami!

Våknet til en mail fra SAS om endringer på turen til BEY neste helg. Ringte straks opp og ble fortalt at ruten er innstilt, så vi må bli ombooket til Lufthansa. Nå får jeg vente til reisefølget våkner opp i Haiti, så vi kan finne ut hvilket alternativ vi skal gå for.

Returen min til CPH er om 9 timer, med SK954.

Eddie47, Stuttfeiten and Kristian like this.
  13. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,984
    Bonuspoeng:
    293
    Her på Sørlandet er ikke været helt som i sommer, men fremdeles bra. Plenen er nok klippet for siste gang dette året, og eplene plukket. Tilbake til storbyen igjen i morgen, og må vel snart begynne å pakke for langturen neste helg ...

Kristian, Eddie47 and Stuttfeiten like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God for/ettermiddag fra rett utenfor OSL. Ikke jetlag i det hele tatt etter hjemreisen DPS-BKK-LHR-CPH-OSL. Sovnet før 21 i går og lys våken 06 blank i dag. Var bare å komme seg på tur i skogen, fornøyd bikkj i det minste.

Neste på programmet er nok å halvsove seg gjennom ett par fotballkamper.

Ha en rolig dag folkens

Kristian, Eddie47 and Stuttfeiten like this.
  15. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,519
    Bonuspoeng:
    183
    Og alternativet ble Lufthansa begge veier med ganske rævva flytider. Ankomst BEY kl 02.40 og avgang kl 03.50. Mister også en hel dag i Lebanon. :(

16. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag fra hovedstaden,

Etter en solid kveld hvor jeg avslutta med å fyre opp taxisjåføren til å spille hiphop med volumet på maks, kom konsekvensene i dag. Jeg vil ikke anbefale returfly fra Amsterdam når du er bakfull og jævlig. Bare ikke gjør det...

17. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Join the fyllesyka laget!!! Akkurat karret i meg en 0,33 glass cola + 4 snaps så nå klarer jeg hvert fall å stå på beina :eek:

Stuttfeiten liker dette
  18. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,293
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå LPA, fant ut at Sas hadde avslutta samarbeidet. Visste vel egentleg om det, men prøvde likavel. Priority Pass hadde også gått ut, MEN då var det bare og fornye. No er det gyldig til 2021 ;-)

Så det kan anbefalast og få dette fornya før AMEX kjem og tek over straks.

Og ja setet mitt 1C vart sjølvsagt flytta til midtsetet, fant ikkje ut dette før eg var i Loungen men fekk no lura til meg 3C då. Irriterande men det er vel ikkje så mykje og få gjort med. Eg får spørja i gaten.

19. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Seat Alert ftw :cool:

20. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,293
    Bonuspoeng:
    183
    Kan ein setje opp seat alert til og gje beskjed viss ein mistar setet sitt i EF/Nokon andre tek det?
    Hadde satt opp seat alert på SQ 317 i morgon fekk kapra meg 11k der takka vere EF :)

Del denne siden