God morgon godtfolk. Då vart det ein tidleg start på morgonen for å ta tredje laurdag på rad med bygging av hems i kåken. Begynner å krible litt i reisefoten ved å sjå på alle som er ute å flyg i dei bedre klasser, mens eg har dei neste 8 flygningane med SAS, før eg tek steget ut i den store verda i dei høgare champagnejaktmarker om no snart berre to månader. Og der fant eg ut at eg kun hadde evergood i skåpet, jaja, eg drikk kaffin på SAS flygninger også iblant... God Laurdag og god helg
God laurdag frå Sunnfjord. Her har arvingen helde far sin vaken i nokre timar allereie. No går det i kaffi, vedfyring og barnefilmar. Snart skal det støvsugast!
God morgen fra Trondheim Kaffen i koppen, rundstykkene i ovnen og eggene på kok...ahhhhh deilige lørdagsmorgen Avisene er kommet og dagens nyheter skal gjennomgås mens kidsa slapper av med litt hjernedød tv. Ha en fantastisk dag
God morgen fra en herlig stillhet på hytten kaffe (Friele selvfølgelig). Leser om alle som er på tur og koser meg, det kribler selvfølgelig i bookingfingeren. En mnd og 3 dager til neste planlagte flytur ... Høsten kommer med lange skritt og derfor skal båten på land denne helgen. Ha en flott lørdag
God morgen fra Syden. Begynner å nærme seg slutten av ferien nå.. Faktisk så dramatisk at man kan sjekke inn.. Heldigvis er forrige ukes seteproblematikk ikke et tema denne gang og seatblock ser ut til å fungere utmerket. Har også besluttet at om vi blir 5 timer forsinket på returen så velger jeg poeng og ikke cash Ha en strålende dag folkens
God morgen fra hovedstaden! Lat morgen i sengen. Vi har Nespresso-maskin på soverommet, og i helgene blir det kjeks og kaffe på sengen. To uker til neste flytur, denne gangen til KKN siden jeg aldri har vært i Finnmark før. God lørdag, folkens!
Første halvdel av tvillingene synes 6:15 er innafor... far måtte derfor sove i en barneseng fra IKEA.. andre halvdel var oppe 8 så det er vel greit Er på dagens 3 film, men har kaffe og om 14 dager er det London uten overkommando og kids Ved neste 2 for 1 blir det tur. Uansett. Kanskje @Eddie47 er interessert? En ung og en gammel ingeniør på tur kunne vært fryktelig gøy
Tips (kan ha nemnd dei før): – Grense Jakobselv m/Oscar IIs kapell – Pasvikdalen m/treriksrøysa – Bomme pølser ved GSVs velferdstiltak (langsmed grensa ein stad og leitast fram etter prinsippet 'på lykke og fromme' (altså med flaks)) – Grenselandmuséet i Kirkenes – Harry-handel på finsk side frå Neiden
God morgen fra EU! Eldstemann startet dagen med å være kvalm og etter litt over en time kom det ut. Kona og yngstemann tok dermed turen ut alene mens far må passe på han eldste som sover. Ikke noen dårlig deal for meg egentlig Drikker ikke kaffe men litt Pepsi Max er det i glasset. Får håpe han kommer seg utover dagen slik at vi også kan få oss litt luft. God jakt på Joker!
Heisann fra syden. Stappfullt DY hjem fra AGP. Neste år skal jeg kapre bonusbilletter i plus foran nesen til @Are K
God morgen fra Miami! Våknet til en mail fra SAS om endringer på turen til BEY neste helg. Ringte straks opp og ble fortalt at ruten er innstilt, så vi må bli ombooket til Lufthansa. Nå får jeg vente til reisefølget våkner opp i Haiti, så vi kan finne ut hvilket alternativ vi skal gå for. Returen min til CPH er om 9 timer, med SK954.
Her på Sørlandet er ikke været helt som i sommer, men fremdeles bra. Plenen er nok klippet for siste gang dette året, og eplene plukket. Tilbake til storbyen igjen i morgen, og må vel snart begynne å pakke for langturen neste helg ...
God for/ettermiddag fra rett utenfor OSL. Ikke jetlag i det hele tatt etter hjemreisen DPS-BKK-LHR-CPH-OSL. Sovnet før 21 i går og lys våken 06 blank i dag. Var bare å komme seg på tur i skogen, fornøyd bikkj i det minste. Neste på programmet er nok å halvsove seg gjennom ett par fotballkamper. Ha en rolig dag folkens
Og alternativet ble Lufthansa begge veier med ganske rævva flytider. Ankomst BEY kl 02.40 og avgang kl 03.50. Mister også en hel dag i Lebanon.
God lørdag fra hovedstaden, Etter en solid kveld hvor jeg avslutta med å fyre opp taxisjåføren til å spille hiphop med volumet på maks, kom konsekvensene i dag. Jeg vil ikke anbefale returfly fra Amsterdam når du er bakfull og jævlig. Bare ikke gjør det...
Join the fyllesyka laget!!! Akkurat karret i meg en 0,33 glass cola + 4 snaps så nå klarer jeg hvert fall å stå på beina
God ettermiddag frå LPA, fant ut at Sas hadde avslutta samarbeidet. Visste vel egentleg om det, men prøvde likavel. Priority Pass hadde også gått ut, MEN då var det bare og fornye. No er det gyldig til 2021 ;-) Så det kan anbefalast og få dette fornya før AMEX kjem og tek over straks. Og ja setet mitt 1C vart sjølvsagt flytta til midtsetet, fant ikkje ut dette før eg var i Loungen men fekk no lura til meg 3C då. Irriterande men det er vel ikkje så mykje og få gjort med. Eg får spørja i gaten.
Kan ein setje opp seat alert til og gje beskjed viss ein mistar setet sitt i EF/Nokon andre tek det? Hadde satt opp seat alert på SQ 317 i morgon fekk kapra meg 11k der takka vere EF