Hei, som tittel sier, finner jeg mange reisealternativer med eurobonusbilletter fra CPH(og ARN) på Travelhacks-siden. Men på de aller fleste alternativene, blir reisen utilgjengelig så snart jeg endrer avreise til BGO, fordi BGO-CPH ikke har ledige bonusbilletter. Hva gjør folk med dette? Reiser dere på separate billetter til CPH? Antar ikke alle her bruker OSL som sin base.
Hvis det er eneste mulighet har jeg flere ganger kjøpt separat billett for å posisjonere meg, eller hvis en reiser på CT og vi bor i to ulike byer. Du kan også ringe kundeservice. Noen ganger ser de større tilgjengelighet og "married segments", dvs legs som henger sammen. Dessverre er det slik at det er manko på bonusbilletter, så det er bare du selv som kan avgjøre hvor sterkt du ønsker å få til en reise. Ofte må en gjøre kompromiss, som du vil se mange av oss gjør i de ulike trådene om reisealternativ.
Har du EBG/EBD status med SAS? Da kan du i tilfelle prøve å ta kontakt med EBG/EBD support i Danmark og spørre om de kan åpne opp bonussete(r) på BGO - CPH/ARN til deg. Ingen garantier, men det er i alle fall opptil flere rapporter her inne om at det har funket.