Jeg lurte på om det er mulig å få kundeservice til å legge til en ekstra leg på en bonusreise, der det er overnatting mellom? Har en bonusreise fra Gran Canaria til Oslo, og dette flyet lander i 11-tiden på kvelden. Og da fly videre til AES dagen etter.
Det er ikke noe problem. på en mellomlanding kan du max ha 24 timer, så hvis flyet ditt lander 2310 i oslo kan du ta 2309 flyet til AES neste dag.
eller 2310 hvis du er heldig. Men du får et gebyr på 150kr per reisende når du ringer inn for å legge dette på i ettertid.
Prøvde å endre via chat, men fikk en tyvärr-svenske. Får prøve å sende en epost til gullmail eller noe slikt kanskje.
Fikk du fiksa det? Erfaringen er vel at alt som har med bestilling og endring av flybilletter må tas på tlf. På den positive siden så svarer de veldig fort på tlf for tiden…
Venter på noen ledige bonus-pluss'er som er har litt mer optimalt tidspunkt, så tenkte jeg å ringe. Kom flere ledige et par uker før nå, så kanskje der kommer flere på mitt tidspunkt om litt (dvs videre til AES dagen etter) Skal oppdatere her når jeg har kontaktet dem