Ser at det er mange her som er interessert i Lego! Så dermed tenkte jeg for oss Lego fan at det opprettes en tråd slik at Karantenetråden forblir Karantenetråd og ikke endres helt til Lego tråden selv om jeg vet vi er flinke til å spore av Så la oss snakke om Lego her! Skal se om jeg får funnet frem all den legoen jeg har her hjemme i Sandefjord
De siste dagene har blitt brukt på å bygge boble Utfordringen er plass til bygde modeller. Så holder meg til biler, bygg og mindre modeller. Alt av technic er pakket bort i kjellerboden
https://lekekassen.no/lego-ideas- 21320-dinosaurfossiler Mitt favorittsett å bygge så langt, utrolig mange morsomme teknikker og faktisk ganske krevende (anbefales ikke for barn).
Der kom den! NICE. @Tore ikke lov å røre LEGO tråden vår Eller kjære høvding @Tore , vi ber på våre knær, la oss eldre "gutter" få lov til å være litt "yngre gutter" og kose oss med LEGO`n vår og denne tråden...
Plass er absolutt en utfordring, ja! Men det betyr bare at noe annet må ut av huset.. Er nesten ferdig med VW Camper nå, kona skal få lov til å bygge Bobla. Tror kanskje jeg skal begynne på Death Star etterpå. Har en del sett som jeg ikke har bygget ennå. Passer fint i disse tider!
Har Camperen og Corner Garage på vei i posten, leveres på døren i løpet av kvelden. Brick Bank står klar for bygging før de dog, som gammel bankmann gleder jeg meg veldig til den
Siden vi snakker om et flyforum her så kan det kanskje være greit å trekke fram noe flyrelatert også! https://brickset.com/sets/42025-1/Cargo-Plane Dette er mitt absolutte favorittsett innen technic og kanskje en av de beste flyene Lego har produsert. Men ligger dessverre demontert i boden. Anbefales om man finner det nedstøvet i en gammel lekebutikk, gikk ut av sortimentet for et par år siden.
Jeg er "yngre" Skal knipse et bilde av Porscha når kommer hjem. Fikk veldig lyst på å bestille "death star"
Jeg er litt mer medgjørlig i disse dager Selv om jeg synes Lego’n ble godt ivaretatt i karantenetråden. Meeeen, inntil korona’n gir slipp og vi kan begynne å fly igjen skal jeg la denne tråden leve så lenge dere holder dere til topic her.
Jeg har solgt nesten alle modulhusene mine. Ellers venter Porsche RSR og Land Rover Defender i Technic på å bli bygd, samt jeg har boblen, VW bussen og Minien liggende klar. ...i tillegg til et helt rom med Lego City og Lego Friends.
Er definitivt med på den.. Har valgt å holde meg til Technik og realistiske modeller som 911 GT3 RS, 911 RSR, Chiron og Mack.. Men lurer på om jeg ikke skal vurdere Expert Creator modellene også.. Mustang, Aston 007, boble.. Ellers så frister noen av Architecture modellene, spesielt om en har besøkt de stedene selv. Så mye gøy, så lite penger.