Legs med widerøe?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av rbvegard, 18. april 2017.

1. rbvegard

rbvegard Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Veit dette er hysterisk n00b, men det er fortsatt slik at man både får legs og poeng med widerøe mellom molde og bergen? Fløy der i helgen, men er ikke dukket opp i sas-appen ennå selv om bergen - oslo-flighten samme dag er blitt registrert.

2. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Man får poeng/legs på alle ruter med WF som ikke er FOT-ruter, altså anbudsruter. På ruter hvor det er fri konkurranse opptjener man poeng og legs.

3. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Bergen-Molde gir legs og poeng, men hvis du fløy i helgen ville jeg hatt en del mer tålmodighet. Min erfaring er at flyvninger ikke blir synlige på konto før etter en liten uke.

4. Margrete

Margrete Medlem

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    for min del så har det av og til tatt opp til 2 uker før poengene har blitt registrert, men går det så langt så bruker jeg å registrere det som manglende poeng og da har jeg de oftest med engang etterpå

5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Det går ofte litt lenger tid før poengene og segmentene tikker inn, men de kommer. Her http://www.wideroe.no/flybilletter/eurobonus/wideroe-ruter er en oversikt over rutene som gir segmenter og poeng. I tillegg til disse kommer utenlandsrutene, bl.a. CPH som jeg benytter forholdsvis hyppig, og ABZ og GOT. Så vidt jeg vet vil også "Norgesbilletten" gi både segmenter og poenger - så lenge du reiser på de kommersielle rutene ( se lenke). Det er visst en del som har benyttet den muligheten til å skaffe seg EBG eller EBD.

6. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, det "hullet" ble tettet for to år siden.

ArthurDent liker dette
  7. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Ok
    Ok, I stand corrected. Det er i høyeste grad nyttig å vite.

8. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,898
    Bonuspoeng:
    113
    Er dette fortsatt gjeldende, at man får legs når man flyr de kommersielle rutene til Widerøe?

9. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    Utifrå SAS sine EB-sider (sjå under medlemsnivå sølv/gull/diamant ein halv scroll nedpå sida der), så får du framleis kvalifiserande strekningar når du flyg kommersrutene til WF :)

Del denne siden