Hei, er det noen triks for å få status hos leiebilfirmaer som normal EBB-slave, men med sas amex platinum-kort? Så for meg at det kanskje var status hos et firma inkludert, og så kan man status-matche inn andre, eller noe i den duren.
Til info så virker det som at man skal få litt status hos Hertz ("Gold Plus Rewards Five Star"), og få en voucher på Avis for upgrade av bil. Jeg laget meg en hertz konto med linken på http://www.travelprivilegesnorway.com og fikk da opp en CDP kode jeg skulle bruke. Innlogget ser jeg ingenting om "Five Star", men etter å ha gnukka ganske mye med forskjellige måter å booke biler på fikk jeg til slutt opp et relativt bra tilbud. 2 uker med en kabriolet til/fra LAX for 3650. Merk at de fleste gangene jeg trykka meg igjennom bestillingssidene så fikk jeg IKKE opp denne prisen! Jeg valgte derfor å gjøre reservasjonen da jeg ikke fant noen andre tilbud som kunne konkurrere. Det står i bestillingen Type service: Standard skranke Så vil tro jeg ikke har fått noe status hos de. Hvis noen har noen bedre tips eller steder å leie så si ifra! EDIT: Står dette nederst, så er her jeg har fått noe av rabatten ihvertfall: RABATTER CDP navn: : AMERICAN EXPRESS PREMIUM CARD,CDP pris: : Du har fått en rabatt på 15 % EDIT2: Nå står det faktisk "Five Star" på innlogga siden min på Hertz.