Leiebil i Nice (NCE)

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av DJasko, 13. juni 2025.

1. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Hei!

Langhelg med fruen i september, skal fly til Nice, bo i Cannes og samtidig farte litt til Monaco og Nice.

Ser etter leiebil og lurer på om noen har anbefalinger. Har Presidents Club i Avis/Hertz og topstatus hos Sixt.

Pris har litt å si, men det hadde vært greit med en fin bil. Det jeg lurer på om noen har erfaringer med hvilken tilbyder oftest oppgraderer på Nice Flyplass?

2. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,403
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg leier kun hos Avis med President og blir alltid oppgradert.

DJasko liker dette
  3. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Har selv i år utelukkende brukt Avis, men det er varierende om jeg blir oppgradert... De virker til å være rimeligst også. Så ikke umulig jeg booker der.

4. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    6,210
    Bonuspoeng:
    183
    Booket med avis en uke i slutten av juli. President status, kan poste updates.

DJasko liker dette
  5. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,431
    Bonuspoeng:
    183
    … men husk å være VELDIG nøye med å videofilme doningen, gjerne to runder rundt, både i lav og høy vinkel. Jeg har blitt scammet en gang, og prøvd scammet en gang til på den stasjonen. De bare elsker naive nordboere.

obay and DJasko like this.
  6. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, det hadde jeg satt pris på!

Bestilte i sted og vurderte å booke full forsikring, men droppa det. Er vanligvis veldig påpasselig å filme, men skal være ekstra nøye her. Takk for tips.

kiev liker dette
  7. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,572
    Bonuspoeng:
    113
    Drar til Nice på mandag, booket leiebil via Norwegian sin side. Tilbyder ble Thrifty, operert av Hertz, og de var vesentlig billigere enn hva jeg kunne få direkte med avis som diamant.

Ble en golf automat til 3200 for 5 netter.

Skal ta mange bilder for sikkerhetsskyld.

Vi ankommer sent om kvelden..

Betalte med amex, har ikke de egenandelforsikring? :p

Wiolenze liker dette
  8. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    890
    Bonuspoeng:
    93

Takk for tips. Sjekka der og de var 200 kr rimeligere, men via SAS fikk jeg 1500 poeng og 750 nivåpoeng. Ser verdi i de 200 kr så tar det.

Del denne siden