Eg skal ha ein md. ferie i USA neste år. Tips/erfaringar om bra leigebilfirma (som er med i EuroBonus)? Vurderte å betala for leigebilen med poeng, men for ein md. leige blir det vel sjukt mange poeng.
Heisann og velkommen til bonusfeber! Avis og Hertz er selskapene du kan brenne Eurobonuspoeng med. Det koster 90K per uke hos Hertz, så gang det med 4 og du finner svaret. Det er en forferdelig utnytting av poengene. For det får du nemlig nesten 10 oppgraderinger til biz på langrutene eller ett par First billetter til en verdi av opp til 100K norske Leiebil i USA er nemlig veldig billig. Henter og leverer du bilen på samme sted og klarer deg med en Camry, Impala e.l. klarer du lett å finne deg en bil for rundt 1000 dollar for en måned. Datoer og opphenting/leveringssted gjør set lettere å hjelpe deg finne en god deal
Om innlegget til Tommy var for langt: IKKE bruk poeng på leiebil! Personlig mening: IKKE bruk bonuspoeng på andre ting enn flyreiser.
Altså, ikke bruk flybonuspoeng på andre ting enn flyreiser. Hotellbonuspoeng er jo bedre å bruke på hotell enn på fly, f.eks. Nå skal jeg slutte å være vrang. Tips til leiebil i USA: ebookers.no Da vi var 2 uker i nordøst USA i mars, så kikket jeg først på Avis og Hertz sine nettsider, som hver skulle ha rundt 12 000 for en Chevy Suburban. Damn. Sjekket så ebookers.no, og samme biltype, hos Avis, kostet da kun 7500!
Selv har jeg brukt rentalcars.com et par ganger med stort hell. Billigste jeg har funnet - MED alle forsikringer.