Kom over denne, og fant rute til Dubai på Momondo. https://youhavebeenupgraded.boardin...st-hammer-lufthansa-swiss-first-sale-ab-kiev/
Jeg bare ertert deg Ja, funksjonen for å slette innlegg ble fjernet fordi en tidligere deltager på forumet ble i overkant ivrig med å slette.
Jeg har fortsatt mulighet til å slette mine innlegg, men jeg lurer på om den blir borte etter x antall minutter/timer.
For de som tenker at man må ned til Kiev og hjem fra Kiev: det er bare å hoppe av flyet i MUC/FRA eller ZRH på veien hjem også fly seperat booking rett til Oslo om connection i Kiev er dårlig
Dersom man er to og foretrekker å dra ut fra London så finnes det også lignende priser derifra nå om dagen. Ikke like lave, men litt greiere posisjonering for noen.
Nei du er nok allerede hjemme før den tid. Har selv landet i Frankfurt med LH og måtte booke nye billetter med KLM for å komme meg hjem tidligere. Hørte ingenting..
Det hender jo at man må endre planer. Jeg har hoppet av flyet mange ganger uten noen kommentar.. Riktignok stort sett med SAS, men har også "misset" min retur med LH