God lille julaften ønskes fra Miami. Her ligger vi noen timer bak I dag kjørte vi fra Naples og leverte leiebilen tilbake Miami. Dagen er tilbrakt i Wynwood. Muligens spist den beste isen i mitt liv og et fantastisk måltid på en Peruansk restauran i området,Manta. Sas fløy rett over hodet vårt minst 1,5 time for sent rett før vi fikk bord. Ha en flott lille julaften alle IF-ere
Søvnløs i Oslo.. ekstra koselig å se oppdatering fra Florida Om en uke er jeg på vei til Tyskland, håper jeg. 3de vaksinedose er satt! Blir det Turkish-lounge på vei hjem? Har hørt at det skal være en god oppgradering fra Avianca som er/var der før.
Lille julaften faktisk! Man får ikke nødvendigvis helt julefølelsen her vi er i ca 30C, palmer, hvite strender og sola som steker huden. Nyter ellers litt fersk frukt og juice. Ønsker uansett alle en riktig god lille julaften!
God morgen fra Trondheim Noen timer jobb, så 3dje dose - deretter hjem til nissemor og nisseungen for litt julefeiring. Ha en strålende dag og ei riktig god jul til alle forumister
God morgen fra hjemmekontoret. Siste innspurt før PCen stenges i noen dager. Det er ryddet til jul, juletreet skal visstnok opp i kveld og etter det blir det vel full fres med kos. Ha en flott dag dere!
Den er desverre ikke mye å skrive hjem om. Veldig begrenset utvalg i både mat og drikke, og (da jeg var der) veldig full pga at alle *A flights foret folk inn i samme lounge. På mat/drikke kvalitet vil jeg si den er rimelig lik SAS standard lounge på OSL. Sånn til sammenligning. Men det er en betjent bar hos TK, som gjør det mulig å bestille enkle drinker. Som også gjør at det er kø og lang venting for å få en enkel øl eller vin
God morgen fra juleloungen. Den første unge gjesten er ankommet. Treet er pyntet. Litt papir og merkelapper så kommer også gavene på plass. Da glemmer vi kanselleringer, endringer, utsettelser, nedstenginger, kort sagt det meste vi har måttet streve med her. God jul!
God morgen, vil benytte anledningen som andre her inne, til å ønske alle medforumnisser, en riktig god jul! De neste dagene er det julefeiring, matkoma og familie som står i høysete, og mindre tid på forum. Takk for i år og la oss håpe på et bedre 2022, med mer poeng, bonusreiser og åpne destinasjoner!
God morgen fra hjemmeloungen. Har fått booket et par reiser her på morgenkvisten, kanskje det blir California i november, og en tur til Florida må til. 2022 bør bli et bra år.. Et helikopter over huset er det nærmeste jeg kommer fly i dag (og resten av året). I dag må huset ryddes, så det ser sånn ca presentabelt ut til juleselskap i morgen. Håper alle får en fin jul, det synes jeg vi har fortjent.
God jul fra solkysten! Her er det et flott julevær, snøfritt og blå himmel .. dette blir nok en fantastisk jul!! Håper alle får en fredfull og smittefri jul
God morgen fra Trondheim. Semesterets siste eksamen avlevert, og da har man omsider ferie. Vender nesen sørover til Oslo i kveld, regner med det er mange fler som også har utfart i dag, men krysser fingrene for at det går smertefritt likevel.
God formiddag fra Trondheim Som nevnt tidligere ble ønskene om ferie kontant slått ned. Jaja, etter i kveld blir det et par dager ferie. Må bare gjennom snøkaos (jepp, blir det på Værnes i dag), kanselleringer (kommer til å stemme bra i dag å), bagasjemengde som ikke har vært siden 2019, generelt fulle fly og helt garantert forsinkelser utover kvelden. Såkalt god julestemning heldigvis kan man bare være på en plass av gangen, så det blir som det blir. Godt bilen blir pakka før jobb, sånn at den er klar til en meget tidlig tur i morgen ned til resten av familien, avgang usikker grunnet kveldens arbeidstid. Men tidlig blir det, vil jo gjerne se ungen litt på juleaften. Er i tillegg en overhengende mulighet for at det blir en av de aller siste vaktene på Værnes og i flybransjen. Blir meget godt å avslutte denne karrieren, pilene peker unektelig i feil retning. Så bedre ut i 2008 da jeg starta «sommerjobben». Heldigvis har utdanninga høsta litt frukter, så nytt yrke og nye utfordringer blir bra.
God jul fra Porsgrunn. 16 timer på jobb fra kl 15-07 venter. Frivillig overtid, må betale strømregninga Litt SAS virrvarr i dag- ringte, venta i 14 min. Fikk snakke i to sek, så brutt samtale. Prøvde igjen- fikk en dansk dame på tråden, ikke helt fornøyd med "hjelpen". Nuvel.. Ha en innbringende aften