God morgen fra Oslo S. Venter på toget til OSL og reisen til Japan. Løs i magen = reisefeber. Digg! Ha en flott onsdag! PS: forslag til hva jeg gjør med 10 timer på / i nærheten av LHR (annet enn F-lounger) mottas med takk
God morgen fra Bangkok hvor en storkoser seg ombord i en 747 med reg HS-STA. Jo mer jeg blir kjent i dette landet dukker det stadig opp nye fly relaterte attraksjoner, dette er de virkelig gode på her. blir å vase litt rundt her før kursen settes hjem igjen. Ha en superflott onsdag
God morgen fra Bangalore. Ville tatt veien inn til byen. Eks. Heathrow express tar deg direkte til Paddington. Mye gøyalt å gjøre og se rundt der. Du skal vel spare appetitten til flyet.
Det gjorde det, men ikke «i front». Bare «bak» (som hun i loungen kalte det). Hadde også fått boarding gruppe D … Hun trykket litt og vipps nytt boardingkort og gruppe A
Når du endret ruta til F med ANA så har nok nummeret fallt ut på de nye leggene du fikk. Pleier ofte og skje.. God tur !
God morgen fra banen på vei til jobb fra vest til øst. Elsparkesykkel sesongen er dessverre over. Jeg fikk faktisk mer igjen på Finn, en jeg kjøpte den ny fra butikk Ha en fin onsdag alle bonusnisser
God tur til trådstarter og God morgen til alle sammen Jeg er tilbake på Skjervøy og etter noen dager med miniferie i Trondheim skal jeg tilbake på jobb. Ikke så utrolig mye spennende idag, men man drømmer seg alltid bort. Ha en flott dag alle sammen
God morgen fra hovedstaden. Det regner. Straks på vei til kontoret, og skal være inne hele dagen, så det spiller jo ikke egentlig noen rolle at det regner. Men, man drømmer seg jo bort til spennende reiser til fjerne land. Skulle gjerne hatt en ANA F i nærmeste fremtid selv. Må vente helt til januar.. God tur til dere som er/skal på tur, vi andre får klare oss her hjemme.
Morn fra regntunge Trøndelag. Deilig med frisk luft! En helt vanlig dag på jobb i dag, en svipptur til Oslo i morgen. Selv om jeg er veldig glad i jobben min, liker jeg bedre å reise privat Ha en avslappet onsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Spredte regnskyll, høsten er nær! Slet meg gjennom noen minutter på sykkel mens jeg så Ed og Mike fikse opp en Corvette. (Jo, innendørs). Profylaktisk vedlikehold før åtte dager på Tenerife. Ha en fin onsdag!
God morgen frender! Dagen startet jo på best mulig måte, skru på pc, og høyt pip, feilmelding aldri sett før og så inn i bit locker. Heldigvis IT på chat på mobilen kunne finne nøkkelen. Litt stress og nervepirrende der mao, heldigvis oppe og nikker igjen. Halveis i uken, 2,5 arbeidsdag igjen før nest long haul tur, det gledes faktisk!
God dag frå Aust-Finnmark! Her er kvardagen kontrastfull, men det er fint. I går var eg ute i nydeleg kveldslys. I dag er det tjue sekundmeters vind frå nordaust. Det kunne ha vore verre! Tysdag kveld Onsdag føremiddag I morgon er det trippeltrumftorsdag! Ha ein fin-fin dag, gode medforumistar!
God føremiddag frå eit heimekontor i Sunnfjord. Full fart og stormande jubel etter 10 timars søvn i natt. Det gjorde godt! Det skal bli kjekt å sjå @indahla på tur med ANA F. Berre fire månadar att til min eigen F-tur. Det skal bli greier!