Lille nyttårsaften

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av watchaddicted, 30. des 2017.

1. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,031
    Bonuspoeng:
    113
    God lille nyttårsaften fra Harbour Grand Hotel Hong Kong:)

551F5A57-7F1C-41EE-A1E6-2D93179E0697.jpeg

Tenkte i et svakt øyeblikk, på forsommeren, at SAS Plus IC hadde vært OK og prøve.. tok imidlertid til fornuft og la inn bud på biz, men det ble njet fra bolaget. Har derfor sittet og vansmektes bak i bussen på tur bort her. Må innrømme at dette var langt fra imponerende:

- Ifølge menyen skulle man kunne velge hovedrett til middag, men i dag hadde de bare kylling (var ikke tom, de bare hadde ikke alternativer)..
    - Bestill all drikke samtidig..
    - Wifi var en vits. Virket nå og da (saaaaaakte) for meg, men ikke for fruen. Men kan vel strengt tatt ikke klage på noe som er gratis i utgangspunktet..
    - Lett miks av plast og skikkelige glass til vin og drinker..
    - Setene mangler leggstøtte og er etter min mening ikke mye bedre enn vanlig eco..
    - Skjermen kapitulerte underveis og var helt låst..

Har oppgraderingsforespørsel til biz på returen og krysser fingre og tær for at den går gjennom:p:rolleyes:

Innser at dette er i-landsproblemer, men produktet er i min verden rett og slett ikke verdt prisen man betaler..

Ha en deilig dag når den kommer til dere folkens:):):)

animals, NoLimit, ArthurDent and 7 others like this.
  2. Kvalvaag

Kvalvaag Senior Medlem

Likes mottatt:
    6,018
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Sognefjorden !

Det nærmer seg Australia tur :D

Berre 8 vakter til på jobb så er en klar for 40 varme :D

Ha en riktig trivelig morgen :)

ArthurDent, holmen and LN-FHU like this.
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,519
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra en middelmådig Priority pass-lounge på BEG.

Årets 96. og siste flyvning står på programmet i dag. Et kort hopp med Air Serbia til Ljubljana.

holmen and LN-FHU like this.
  4. TerjeBj

TerjeBj Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Oslo. Nå er det bare tre dager igjen til ny tur. Denne gang er det OSL-LHR-SIN-USM-SIN-LHR-OSL.

OSL-LHR SAS Boeing 737 (Plus)
    LHR-SIN Singapore A380 (Business)
    SIN-USM SilkAir Airbus 319 (Business)
    USM-SIN SilkAir Airbus 319 (Business)
    SIN-LHR Singapore A380 (Business)
    LHR-SIN SAS Boeing 737 (Plus)

Det skal bli artig å fly 380 i Business med Singapore Airlines. Jeg gleder meg som en unge til 12 dager med sol og varme på Koh Samui og så tre dager i Singapore før hjemreisen.

Godt nytt år!

animals, Travellingalf, dkvt and 4 others like this.
  5. WannaBeFrequentFlyer

WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    113
    "God morgen" fra SK940 fra LAX. Når vi hadde kommet opp i lufta kom purser og hilste på. Takket meg for at jeg var EBD og spurte om det var oppnådd via jobb eller privat. Ble helt satt ut, så overrasket ble jeg av forsøket på litt småprat. Aldri opplevd noe annet enn å bli hilst på tidligere.. :p

Forøvrig vært et crew som ser ut som om de har det gøy på jobb. God oppskrift på god service! :)

6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Like tåkete i dag som i går. (I går kom faktisk sola frem på ettermiddagen, og viste oss hvor skitne vinduer vi har)
    Det er kaldere, og det er fint og hvitt ute.
    Nyttårsaften skal visst gi oss mer snø og tåke, så det blir nok ikke så mye fyrverkeri å se.

I dag skal vi ut og prøvekjøre bil, vi fant plutselig ut i går at det var på tide å oppgradere litt. Kanskje starter vi året med "ny" bil. :cool:

LN-FHU liker dette
  7. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Blir en dag for bytting av varer og handling av mat til morgendagens besøk.
    Ha en livlig lørdag :):):)

holmen liker dette
  8. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,484
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra horrorflyplassen FRA og LH Biz loungen i A.

Når en vil spare penger mp en handle på Amazon og en må bekrefte med stempel fra tollen, at man bor i utlandet slik som det står på regningen... Hall B Toll - tar bare stor bagasje, ved område A er det Toll. Sikkerhetskontroll, Train, omrpde A - nei, tollen er i område Z ve innreise til Schengen. Min korteste utreise. Ut - inn - Toll og tilbake til A. Alt dette for å få 359 kroner tilbake. :)

Og så er det en Virtual geocache her ved Gate 42... siste gaten i terminalen...

4 km bare i FRA og tror ikke at det er skiltet her.

Godt nytt år på vegen hjem fra julekosen.

SAJblue liker dette
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,027
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo. Grått og kaldt, men litt antydning til lysning så kanskje får vi litt sol etterhvert.
    Her er jeg på t-banen på vei mot Frognerseteren. I dag skal skisesongen 2017-2018 innvies, det blir fint med en skitur nå. Skiforeningen melder om nykjørte løyper. Dessuten morsomt å kunne starte sesongen noen uker tidligere enn sist vinter :)

Ha en flott dag :)

Kristian liker dette
  10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Den er så langt unna det går.. Tror det tok oss 20 minutter gange i våres å ta den..

TElg78 liker dette
  11. Flybu

Flybu Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    God lille nyttår fra Playa del Carmen :) Her bankes det nedpå Dos Equis og Tequila.

Tok en ny runde med TAP, denne gang til Miami. Connected med AA for å sjekke ut Flagship lounge. Meget bra. Kan også nevnes at det var gratis drikke på flyet selv om jeg hadde booket MIA-CUN i Main Cabin pga Emerald status. Vet ikke om det var en feil eller om det er standard. Krediterer til BA så har totalt 0 AA miles. Noen som kan bekrefte om dette er standard?

Prøvde meg på en upgrade også, men det gikk ikke. Var heldigvis kun 1.5 timer.

Eddie47 and NoLimit like this.

Del denne siden