Link og passord SAS F & F vår 2019

Tråd i 'Testforum' startet av cothom, 24. okt 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Nope, har prøvd alle triksene som beskrives her, inkludert forskjellige computere & browsere, men har enda til gode å komme forbi feilmeldingen.
    Er jo også veldig irriterende å hele tiden måtte logge inn på nytt mellom hvert forsøk.
    Har sendt beskjed til Sas, men regner ikke med å få noe svar før fristen er over.
     
  2. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    funker ikke her heller nu, skulle booke 2 turer :/
     
  3. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    chrome, chrome porn mode, IE,

    • Vi kan ikke behandle forspørselen siden du har brukt knappene Frem og Tilbake for mange ganger. Start på nytt. (3010)
     
  4. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har hatt datamaskiner på bordet siden ZX Spectrum, Commodore 64 og Amiga, men det er første gang jeg leser Porn Mode, den var fin.

    Ingen problem å testbooke returbilletter OSL-LAX i SAS VIP Plus for 6500 NOK på Opera Browser (Win10 desktop).
     
  5. HaraldTOS

    HaraldTOS Medlem

    Innlegg:
    50
    Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    18
    Ser at det ikke er lavpriskalender på F&F-sidene. Men hvis man søker etter ungdomsbilletter på sas.no vil man få samme tilgjengelighet som SAS VIP go. Litt vanskeligere å finne for SAS VIP plus.
    Har sjekket flere ruter, hovedsaklig fra TOS med lik tilgjengelighet på YOUTH go og VIP go.
     
  6. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg får opp alternativer på tilnærmet alle datoer jeg søker på så lenge det er innenfor disse reiserperiodene:

    US and Asia: 20 August 2018 - 30 mars 2019 with blackout period for travel between 20 December 2018 – 08 January 2019.

    Scandinavia/Europa: 04 June – 16 December 2018

    Og det må selvfølgelig faktisk gå fly på de dagene man søker på. :)
     
  7. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Ja. Hvem will være dum nok til å søke feks på OSL HKG 9 oktober. :)
     
  8. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Funker fint for meg også, både fra mobil og PC (Firefox).
     
  9. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    SAS respons på klage mail:
    Jeg prøvde stort sett bare booke Oslo-Miami/New York med SAS, så har tydeligvis bare vært jevnt uheldig med datoer da.
    Er jo uansett litt tungvint at siten skal krasje hver gang noen bommer på en dato da.

    Tack för ditt mail

    Jag har varit i direkt kontakt med mina kollegor som hanterar driften av hemsidan och det svar jag fick är att just denna felkod kan betyda lite olika saker.

    Enligt den jag talade med så kan detta bero på att minst ett av flygen du valt inte opereras av SAS utan exempelvis av Lufthansa.
    Just dessa kampanjbiljetter går endast att utnyttja på resor där SAS opererar varje sträcka.

    Jag fick även veta att om resan innehåller för många transfers så kan vår hemsida slå ifrån och ge det beskedet.
    Nu vet jag att det även kan bero på andra orsaker men de två jag nämnde är de i särklarss vanligaste orsakerna.

    Lösningen är då att ringa in till vår telefonsupport så ska de kunna hjälpa dig boka en friends and family biljett utan bokningsavgift om det är en ren SAS resa.
     
    Last edited: 15. mai 2018
  10. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Løsningen er å ikke reise med SAS.
    Jeg hadde dødd av skam om jeg hadde sendt ut en sånn mail til en kunde.
     
    Shyneno liker dette
  11. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Det er dessverre ikke de skarpeste knivene som besvarer mails hos SAS
     
  12. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Mye av meningen med en slik kampanje er vel at den faktisk skal friste oss å finne & bestille litt ekstra turer etc.
    Når de da gjør det tilnærmet umulig å enkelt browse rundt litt på diverse datoer/reisemål etc så mister man jo fort entusiasme for hele opplegget.
    De mistet iallefall minst en plus billett til USA fra meg denne gangen etter at jeg gikk lei.
     
  13. robertaas

    robertaas Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    184
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg ble av deres support fortalt at de med matallergi måtte ta med seg egen mat på IC-reiser med SAS...
     
    Petter B-C, DanH, Shyneno and 2 others like this.
  14. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,833
    Likes mottatt:
    2,407
    Bonuspoeng:
    113
    Hahaha, FOR en e l e n d i g kundekonsulent, egentlig bare trist at de lar slike komme igjennom kursene.
     
    Petter B-C, DanH and Shyneno like this.
  15. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Kurs? Hva er det du snakker om? :p
    Jeg tror jeg kan snart skrive bok om SAS sin «kundeservice».
     
  16. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    logget inn i classic på forhånd uten at det hjelper, også sjekket at reisene er rene sas... (MIA, SFO) ... no dice.
     
  17. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk bestilt reise til årsmøtet akkurat nå. Brukte Chrome uten å være innlogget med egen bruker. TRD-HKG i SAS Pluss til småpene 6 200. I fjor måtte jeg ut med hele 6 600 for samme tur på samme kampanje.

    Det eneste IDIOTISKE er at både SAS AmEx og SAS MC har blitt sperret i løpet av helgen pga. misbruk + at Shell MC har kommet helt opp til brukerlimit pga. Payr - og regningen la jeg til betaling i dag.

    Så bonusuttellingen på denne bestillingen ble småpene 1% cashback ved bruk av Coop Mastercard....

    Noen som vet om det er mulig å endre betalingskort i ettertid på en slik bestilling?
     
  18. robertaas

    robertaas Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    184
    Bonuspoeng:
    33
    Man belaster jo normalt kortet straks en bestilling er gjort. Det måtte eventuelt være å kanselere bestillingen innen 24 timer slik SAS tilbyr og gjøre en ny bestilling via kundeservice.... innen kampanjen stopper i kveld.
     
  19. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Denne type kundebehandling er selvfølgelig uakseptabelt. Men hva er årsaken til at noen får til å booke uten problemer, mens andre ikke gjør det? Selv booket jeg en t/r EVE-SFO helt uten problemer.
     
  20. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    551
    Likes mottatt:
    461
    Bonuspoeng:
    63
    Utløper dette ved midnatt eller utsetter de dette pga tekniske problemer?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden