Se dem her: https://insideflyer.dk/smugkig-se-de-foerste-billeder-af-emirates-nye-business-class-saeder/
Wowser..... Setene ser fine ut , men 2-3-2 holder ikke mener jeg.... Ikke i dette segmentet. Å bli "dritten i midten" på en 5timer+ -tur , hadde ikke jeg forventet i dette prissegmentet.
Helt enig med siste taler. Setene ser veldig bra ut, men 2-3-2 i en ny Business på longhaul i dag hadde jeg ikke trodd jeg skulle få se.
Utseende ser bra ut men 2+3+2 er mye for dårlig. Hadde faktisk forventet 1+2+1, men merkevaren EMIRATES er utrolig sterk og i det store og hele tjener de godt på det om belegget er bra. Nei, da bli fortsatt Qatar å foretrekke.
Ikke helt hva jeg hadde forventet nei. Det blir litt gammeldags, selv om setet ser bra ut og skjermen helt konge..... Men blir man ikke i overkant plaget av naboenes tv skjermer?
"Meh" er beste kommentaren jeg kan komme med... Jeg mener at man ikke lanserer et business-produkt i 2016 som ikke er 1+2+1, og iallefall ikke 2-3-2. Nå er ikke Emirates på listen over selskaper jeg har planer om å bruke med det første, og dette øker ikke sannsynligheten.
Produktet ser helt likt ut spør du meg: 2-3-2. Etihad har fullstendig parkert Emirates på hard produktet. Tror "problemet" til Emirates er at de trenger alle biz-setene de kan få.
Slutter meg til forrige postere, helt utrolig at de kommer med en slik løsning, spesielt når en ser hva QR selger C-klasse for på kampanjer. Blir nok ikke Emirates på meg med det første.
Ser da ut som det er ok privacy da, man slipper å filtre tærne ømt inn i sidemannen sine - slik som på Lufthansa. Dessuten så det ganske stilig ut. Det ser ut som om det er lite lagringsplass? Ser det bedre ut live?
Minibar og kjempestor TV er jo ikke dumt da, og lie flat. Likte det, jeg! 2-3-2 trekker selvfølgelig veldig ned, men fortsatt et spennende Business-produkt jeg kunne tenkt meg å prøve.
Det så trangt ut i bredden. Lite albuerom. 2-3-2 config er vel ikke akkurat ønsket av kunder i dette prissegmentet. Men alt handler vel om penger og profitt...