God morgen i Kongeriket Norge. Etter å ha vært en pådriver til å starte en bølge av reiser til AKL (Auckland, New Zealand). Reiser gjort som rene milage-run (MR), starter min runde her og nå. De må vel etterhvert bli ganske lei av "Sørlendinger" der borte også? IK Start skal vel snart spille ball med folket fra Lørenskog? Jorden har en omkrets på "Equator is about 40,075 kilometres (24,901 mi) long;" - kilde wikipedia. Min reise har følgende elementer; Jadda, jadda... Jules Gabriel Verne, skrev en god bok i 1873 - Jorden rundt på 80 dager. Vi dødelige har ikke dette antall dager til disposisjon. Jeg legger meg helt flat i støvet. Jeg pusser på detaljene. Alt skal være perfekt i forhold til avreisen iallfall. Baggasje foliene er iallfall på plass. Drar avsted med 40kg murstein. Driver litt U-lands arbeid på tross av bloggen. www.peterfox.no Dette legger jeg igjen på hotellet i Auckland. Har tross alt voksne baggasje kvoter med SQ.
Er det en slik bonustur som gir deg gullkortet? Hvor mye betalte du for denne turen? Tenkt å være der nede noe, eller er det rett hjem igjen?
Da var det duket for avreise. Dette er, og blir et solo-prosjekt. T/R OSL-KRS-OSL ble gjennomført i går ettermiddag, da jeg var redd for å miste connection her på Hovedflyplassen. Et kort og hyggelig farvel i reve-hiet. Neste oppdatering fra Oslo lufthavn !
Bonusreiser gir ikke opptjening til høyere status , så dette er betalt billett. Den godeste reven har hoppet på dette tilbudet : https://insideflyer.no/singapore-airlines-tilbud-business-class/
Ja det er en slik tur han tar. De ligger mellom 22 og 26K NOK. Prisen avhenger av tilbudsperiode og at du er borte over lørdag. Mener det er flere som har tatt den. Stuntet anbefales ikke i økonomi.
Priority Boarding E14 Oslo Airport SAS tantene får det til Hvis de vil Sete 2C og Lufthansen er ok med blokkert midtsete. Hard-block?? Jeg trodde OL i Rio var i gang. Trodde ikke at Pokemon-GO var OL-gren
Siste overhead-presentasjon fra Roald var garantert soft-block for EBD/P når 3.0 presenteres. Greit om de får det til å funke på de flightene som ikke er pakket. Får leve i håpet, det er jo tross alt SAS IT vi snakker om
C-class hos Lufthansa er et sted hvor C'en definitivt ikke står for Champis, men heller cen frokost. En slags frokostblanding med melk i egen pen flaske, og kjøttpålegg, ost og kirsebær syltetøy. Sist jeg fikk en flaske på frokost brettet var på LOT i 1999, da med en 10cl "Breakfast-shot" av typen Vodka. Det ble i tillegg servert 3 ulike typer varmt brød. Ved servering ble man spurt om drikke. Maten smakte bra, dagens tredje frokost - setter heller min lit til Satay på Singapore maskinen om 2 små timer. Etterhvert ble det ett glass mit Rotwein, første glasset bar litt preg av Lidl kvalitet, men du verden hva litt lufting, høyde og real Bonusfeber gjør med apetitten. Nå er det final approach til FRA