London tur med Widerøe

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av emilrossing, 06. nov 2023.

1. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, skal en tur til London (Stansted) i desember. Reiser fra Tromsø, med en mellomlanding i Bergen på 40 Min. Noen som har flydd til/fra Stansted med Widerøe og vet om det er noe fast track eller Lounge for EBG/EBD der?

Tidligere når jeg har reist med samboeren som kun har EBS (jeg har EBG), så er det kun jeg som har fått fasttrack og prioritert boarding. Til tross for at vi er på samme booking, skal ikke hun også ha dette?

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Widerøe er vel ikke assosiert med EB lengre?

Wiolenze liker dette
  3. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,970
    Bonuspoeng:
    93
    Widerøe tilbyr både fast track og kontrakts-lounge på STN om dere har Flex billett eller er EBG/D. Men merk at Eurobonus vilkår for staralliance er slik at du normalt ikke får med gjest/familie i fasttrack, kun i lounge.
    https://www.wideroe.no/fly-med-oss/fast-track-og-lounge

Widerøe gir fortsatt fordeler som før basert på Eurobonus status, det er foreløpig bare opptjening av poeng som er fjernet på konkurrerende ruter.

RoadKing, Spielhaug and freddyen like this.
  4. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk poeng med Widerøe TOS-BGO, 25% mer en den opprinnelige ruten TOS-OSL-BGO

5. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    2,970
    Bonuspoeng:
    93
    Konkurrerende = flyr nøyaktig samme rute i denne sammenheng, samt noen ekstra unntak du kan finne listet på Widerøe sin nettside.

Kristian liker dette
  6. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Hvordan fungerer det med fasttrack på Avinor flyplass i norge når jeg er EBG og medreisende kun er EBS? Widerøe chat hadde ikke noe godt svar annet enn

• Som Gullmedlem kan du også ta med deg inntil fire medreisende gjennom Fast Track når du reiser fra en Avinor-flyplass når dere reiser på samme Widerøe-flyvning.

Dette sier jo ikke noe om hvordan jeg skal få henne igjennom, på mitt boardingkort står det Fasttrack men ikke på hennes. Har ellers fått bagasjefordelene våre. Kanskje det er sånn som hos SAS, at jeg må gå igjennom først også hun rett etterpå?

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,876
    Bonuspoeng:
    293
    Du går først

emilrossing liker dette

Del denne siden