Los angeles, med bil i slutten av feb

Tråd i 'Reisemål' startet av andersand, 14. jan 2018.

  1. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Booka biz på salget sist, så da har jeg tur ned med venninne, prøver dog bli klok på hvor vi skal bo, ikke lett! vant til si NY, miami og slike steder hvor det er litt mer rett frem, trenger tips!

    Vi liker bo OK, men endel store dyre ting upcoming, så helst 2-3k natta max.

    Om noen har noe kult å gjøre også, kom med det! var på NFL nå sist i miami f.eks. det slo ann.


    Aldri bodd i LA før, svinger innom på vei neste uke til vegas, uten at det nødvendigvis hjelper meg noe ;)
     
  2. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,632
    Likes mottatt:
    34,815
    Bonuspoeng:
    293
    Det ligger opptil flere aktive tråder om LA / California. Der du finner en god del info. Så kan det jo være greit å spørre videre derfra.
     
  3. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har blitt veldig glad i Huntington Beach, så det kan være verdt å sjekke ut. Ellers så er det mange flotte områder i LA, men trafikken er ekstremt tidkrevende. Dersom dere er glad i å se på tv er det flere muligheter for å se på live innspilling av tv-shows.
     
  4. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    697
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    Kan anbefale Magic castle hotel

    Kanskje ikkje heilt det dåke ser etter, men det ligger eit steinkast fra Holywood Boulevard og er ellers fornuftig priset i forhold til mykje anna i området :)

    Topp aktivitet må være Universal Studio med fokus på Harry Potter verden:rolleyes:
     
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,901
    Bonuspoeng:
    113
    Det morsomme med LA er at enten liker du byen eller ikke. Jeg tilhører sistnevnte gruppe og hadde jeg vært dere hadde jeg kommet meg ut av byen, gjerne nordover til for eks. Santa Barbara! Veldig kul og slack liten strandby:)
    Ellers er det som @ccurrahee sier mye info i diverse tråder her om LA.
    Du sier du kjøpte billetter i biz på salg, kan jeg spørre om det var SK og hva dere betalte?
     
  6. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Biz på salg, 96.000 EB for 2 pax TR i biz

    Fikk tips om "marina del rey hotel" av pilot venn, tripavisor og hotels.com reviews og lignende mener det er decent også. Ligger ned mot venice, parkering kan muligens bli issue her
     
  7. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde på Best Western Plus Hollywood Hills Hotel da jeg var i LA. Helt greit hotell som ikke kostet skjorta. Uproblematisk parkering.
     

Del denne siden