Her slummes det i biz loungen OTP. Ikke mange som skryter av denne. Men vi har fått de beste plassene både for avslapning og jobbing da vi kom tidlig og blir overnight. 24/7. Adekvat næring og siden vi fikk god plass var det bedre enn å traske 500 m hver vei i kulda med sommerklær for noen timers søvn. RO OTP-MAD 0820 lokal tid. Om vi får boarding pass da. Skal visst hentes ved gate da vi sliter med OLCI. Håper virkelig alle får det bedre enn oss i natt/dag
God morgen fra hovedstaden. Etter gårsdagens trippel ser det ut som Kiwi klarer holde Meny unna i kampen om 2 plassen 2024 mest trumf innbringende. Trumf netthandel(som det nå heter) tar 1 plassen. Nissen jobber med de siste pakkene jeg har bestilt derfra Ha en fin fredag alle bonusnisser
God morgen fra en litt bedre lounge i Paris. Første gang i Air France sin lounge her ved gate M-området. Denne er bra, og gleder meg til å teste ut lunsj og middag her ved en annen anledning. God loungefredag!
Fredag fredag og studentene har tvilsomt oppmøte… Jaja… køen til hytta for kontoransatte på ring veien starter jo mellom 1 og 2 i dag. deilig med et land der flexitid er hverdags normalen 1 mnd til neste flight med CAY Eller… har en uke ferie som starter i dag Planen var egentlig førjulstid i storbyen Men så frister millionen? Foreløpig ikke funnet nok flights som ikke er turist til at jeg orker .
God morgen fra kontoret i nordvest. Det er fredag og noen her på jobben har dekorert døra mi i all hemmelighet. Grei Trumf fangst i går, men nye Trumf netthandel må skjerpe seg da flere kjøp plutselig er borte etter navneendringen.
Morn fra kontoret. Dagen startet med en lussekatt og kaffe og ble fulgt av et kontraktsmøte der 18 bedrifter må enes om et prosjekt. "kjempegøy" (not). Heldigvis er det snart helg. Satser på en rolig helg som inkluderer en liten tur til dynga og kanskje smekke juletreet på plass. Ha en herlig fredag!
God fredags morgen fra kontoret på Skjervøy Det er fredag og i går hadde vi julebord på rådhuset så jeg og en kollega tukla litt med sentraladministrasjonen men ble busta lol. Jaja. I dag blir det litt jobbing og en rolig dag, så ikke så mye spennende, men man nærmer seg jo flyreise! Så får alle uansett hvor hen i verden dem er ha en god fredag
God kveld! Her har det vært travelt i dag, med trening, møter med utlandet og dårlig engelsk, flytting av plass på kontoret pga ny stilling, plutselige viktige arbeidsoppgaver som må gjøres ferdig i går, etc etc. Men, vi fikk lussekatter til lunsj, og de var ikke tørre og kjipe (som lussekatter ofte er..), så vi var godt fornøyd med dagen likevel I skapet på mitt nye kontor lå det gjenglemt en 20 år gammel Timeout Los Angeles guidebok. Det er nok et hint om at jeg må ta ferie og reise til California snart! Ha en fin en!