Hei, Har jeg rett i at jeg har tilgang til både Sala VIP Miro og Pau Casals med en Plus Saver billett fra SAS? Jeg er ennå kun sølvmedlem hos SAS. Hvilken lounge er i så fall best? Takk!
Du har dessverre ikke tilgang til noen av dem. SAS har nettopp droppet stort sett alt av 3 parts Lounger og FastTrack.
Ja pokker, det hadde jeg glemt i farten... fint med 24 timers kansellering hos SAS, så tar jeg heller go light hjem igjen
Spørs hvor stor forskjellen er er da. Har sett at forskjellen kan være noen hundrelapper(2-300kr) per vei og da kan plus være greit om man trenger poeng mot status.
Jepp, for 300 hadde jeg tatt det, men det kostet 500 ekstra, og da sparer jeg heller de til noe annet
Men som taler over, send gjerne en mail til SAS, og forklar hvorfor du kansellerer... Det er bra de får litt påminnelse om at kutt også har negative effekter på inntekt... C
Rome (FCO): Locations Terminal Terminal 3 Look For Star Alliance Gold Track Available for Schengen Carriers Departures
Vekker denne: Jeg flyr Brussel Airlines hjem fra BCN i morgen i økonomi. Er EBG, men forstår jeg det riktig at jeg da ikke har tilgang til lounge siden dette er SAS sitt bonusprogram? Eller leser jeg den gamle saken på forsiden helt feil? Jeg stoler ikke på *A loungefinder som erfaringsvis ikke alltid inneholder riktig informasjon.
Så vidt eg forstår det, så har du adgang til kontraktslounge om flyselskapet du flyg, har avtale med det, og du er Star Alliance gold. Eg har iallefall opplevd det slik. SAS har ikkje avtale med nokon kontraktslounge på BCN, og difor får du ikkje adgang om du flyg SAS. Men eg lærer gjerne at eg har feil
Ja, jeg lurer på om det er dette jeg har kommet frem til selv etter å ha lest T&C på lounge finder. Men takk for svar! Jeg satser på at det går greit!
Ikke noe behov for å finlese t&c så lenge du bruker filtermulighetene som ligger https://www.staralliance.com/en/lounge-finder Du spør: Den svarer:
Jeg mellomlandet i Barcelona for noen få uker sider, der vi fløy med Avianca bizz og både jeg og min samboer har EBG. Vi ble nektet lounge adgang som to spedalske og måtte menge oss med røkla på den mellomlandingen. Ble fortalt at SAS hadde kuttet samarbeidet med de to loungen på BCN.
Det kan så være, men du har pre-selected PP-medlemskapet ditt ("Select"), og det er denne statusen som gir deg adgang(?)
Ja, jeg gjorde jo dette. Men kan nevne at da jeg skulle fly ut fra UIO med AV biz, så fikk jeg beskjed her om at jeg hadde tilgang. Noe jeg altså ikke hadde da jeg kom frem. Derfor kontrollspørsmålet. Men takk!