Lounge i LAX✈️

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Medulla, 14. jan 2017.

  1. Medulla

    Medulla Nytt Medlem

    Innlegg:
    24
    Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg ny med gullkort og trenger litt hjelp med noen spørsmål fra erfarne gullkunder. Jeg og ektefelle + sønnen på 7 år skal reise til LAX i februar. Vi skal fly SAS på plusbilletter. Jeg har gull, ektefelle sølv og gutten har ikke bonuskort.
    Spørsmål: Har vi alle 3 adgang til staralliance loungen i LAX?
    Jeg har adgang og kan ha med en gjest, men siden vi er tre, må en stå igjen?

    Har vi alle tre adgang til fasttrack? Eller må en stå igjen her og?

    Hva med innsjekk, må vi dele oss der og, siden jeg er gull og de andre ikke?

    Er det noen som har erfaring med dette? Erfaring fra LAX? Det er jo synd om vi må dele oss, da gir jeg heller opp fordelene og går med ektefelle og barn. Hvordan er det lurt å forholde seg i en sånn situasjon?
     
  2. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Ingen fasttrack hos SAS på LAX.

    Loungen opereres av Air New Zealand og er en av de aller beste i USA.

    Tror neppe de stopper deg og kona med en gutt på 7. Alltid vært hyggelige folk i skranken når jeg har vært der.

    Kim
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Skal ikke være noe problem å få sjekket inn alle sammen samtidig i businesskranken.
     
    Medulla liker dette
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Det er vel ikke Air New Zealand som driver Star Alliance loungen på LAX?

    Uansett så er det en av de bedre loungene som er å komme inn i. Plus-billettene gir dere ingenting, men forhåpentligvis slipper dere inn alle sammen siden du er EBG. Jeg var på en av første turene hjem fra LAX og dragene i døra var nådeløse selv om Plus-billetter skulle gitt loungetilgang på det tidspunktet. Det løste seg heldigvis med hjelp av noen venner og det gjør det forhåpentligvis for deg også.
     
    Medulla and tommy777 like this.
  5. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Det er *Gold track på LAX, så vidt jeg husker (november 2016).

    *alliance-loungen på LAX er verdt et besøk. Jeg fikk spist, drukket, dusjet og spist igjen.

    Gull, rett og slett.
     
    Petter B-C, Medulla and KristianR like this.
  6. Scrooge

    Scrooge Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skal en tur til LA med SAS i business begge veier. På reservasjonen står det at jeg har lounge tilgang OSL-ARN-LAX og ARN-OSL, men ikke LAX-ARN! SAS bekreftet pr. tlf. at jeg likevel skulle ha tilgang til *A loungen (C), men kunne ikke gi meg noen skriftlig bekreftelse på det. Noen som har opplevd dette før? Typisk å møte på en inkompetent vikar drage der som nekter tilgango_O
     
  7. Sebastian

    Sebastian Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    SAS tar bare utganspunktet i egne lounger når du ser på de som er oppgitt på billetten din.

    Du har tilgang på LAX, var der selv i april. Meget flott!
     
    Scrooge liker dette
  8. Scrooge

    Scrooge Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    628
    Bonuspoeng:
    93
    Det var en plausibel forklaring ja, takker!
     
  9. Kimpe

    Kimpe Medlem

    Innlegg:
    84
    Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Bare til info så er det Air New Zealand som driver Gold-loungen på LAX ja! Vært der mange ganger selv...

    En av de beste loungene, deilig å sitte på terrassen og ta et glass Champagne :)

    Kim
     
    Upsaker liker dette
  10. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Det kommer vel litt an på hvem du møter på, har sett at noen har blitt nektet å ta med barn flere ganger, både her og andre steder. Ofte så er det andre "korthavere" som har ledig plass og hjelper til!
     

Del denne siden