I følge Solabladet kommer det utenlandslounge på Stavanger Lufthavn Sola til høsten. Det gledes! http://solabladet.no/index.php?page=vis_nyhet&NyhetID=11541
Høres bra ut, men hvor står det at den skal ligge på utland? Og hvor i terminalen kommer den? Forhåpentligvis så slipper man inn med SAS gull.
Hei, Jeg vet det var RFP for en Business lounge på Sola. Jeg tror SSP vant kontrakten - samme som driver OSL lounge Dette blir bra, spørsmålet mitt er om SK har longhaul fra SVG før lounge åpner....
Det er et område som ligner veldig på det som er på tegningene i det nye utbygget som er kommet på utland, tenkte for meg selv at dette minnet om lounge område. Ligger plassert mellom gate 12 og 13 hvis jeg ikke husker helt feil.
Det var jammen på tide....er business lounge så blir den nok kun for utland (SAS/LH)....på innland kjører jo SAS Cafe Lounge konseptet....etter det jeg hører om Værnes så går man ikke glipp av noe annet enn dispenser cola, safari cookies og potetgull i løsvekt.
Det er en slags gate lounge med drikke og sacks, helt greit sammenlignet med andre lounger i Norge Åpner vel normalt 2-3 timer før avgang
Alle flyselskaper som er villig til å betale for at deres kunder skal få adgang, samt at det helt sikkert blir mulig å kjøpe seg inn på eget iniativ også.
Nå er det klart at 5 oktober er uoffisiell startdato for loungen, ifølge mine kilder. Er ikke sikkert den blir ferdig til det, men det er iallefall det som er satt til åpningsdato.
Litt dumt at denne kommer på utland. Når det er så enkelt å komme seg til utlandsdelen på SVG, så burde den ligge på innland så man kan bruke den når man svipper opp og ned kysten også.
Blir sikkert ikke mye brukt. Utenlandsflyene fra Stavanger ser jo ut til å legges ned i tur og orden. Nå sist med SAS sitt varsel om at det brenner et blått lys for oljeruta.
Er jo fremdeles en del KLM og BA flighter hver dag plus sas til cph og lhr. Man vil vel kunne kjøpe seg inn også, og når charterfolket får vite at man kan drikke så mye man vil for 200kr så fylles den vel greit opp