Lounge på PVG

Tråd i 'Reisemål' startet av yukho, 03. nov 2016.

1. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Skal en tur til Shanghai med kone og begge barna, alle i Plus, men bare jeg har status, kommer vi alle inn på feks. Air China Busniess Lounge i PVG? Regnes Plus egentlig som busniess? hvis ikke, er det da + 1 guest der og? noen som vet?

2. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    Plus regnes ikke som business og gir ikke tilgang til *A lounger, kun SAS egne lounger.

I ditt tilfelle vil du som EBD i utgangspunktet kunne ta med en gjest i en *A lounge. Jeg har opplevd flere ganger å ha fått tatt med familien (har også opplevd å bli nektet), men jeg har kun en unge. Det er nok mulig, men vil nok tro sjansen er mindre med to barn, men det vil avhenge av humøret til loungedragen....og hvor sjarmerende du er ;)

yukho liker dette
  3. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Da kommer vi neppe inn... :)

geddi and mathiasfe like this.
  4. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror vi faktisk kommer inn, fant denne her. Wohoo! :) 2016-11-03 22.08.14.png

Edit: kommer ikke inn på Air China Lounge, men kommer visst inn på China Eastern Lounge som er partner, bedre enn ingen Lounge i hvertfall! :))

Last edited: 04. nov 2016
  5. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,744
    Bonuspoeng:
    113
    I stand corrected :oops:

Bra at SAS har inngått avtaler med partnere slik at Plus kunder får tilgang til lounge. Thumbs up SAS!

Mener at det ikke var slik tidligere...

Del denne siden