Lounge på SEA

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av lMartin, 14. aug 2017.

  1. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor slår man ihjel tid på SEA? Reiser med LH og er EBG. Har funnet noen loungereviews som ikke virker spesielt lovende, men de er et par år gamle nå, så ting kan jo ha forandret seg.
     
  2. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Er vel kun United Club og "The Club at SEA" du har tilgang til. Førstnevnte ligger i terminal A, og sistnevnte i sør-satellitten.
     
    lMartin liker dette
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Stemmer. Har fått med meg at det er disse to som gjelder. Er det noen av de som er verdt å besøke eller bør jeg egentlig bare henge i byen så lenge som mulig?
     
  4. KristianR

    KristianR Incurably jetlagged

    Innlegg:
    1,201
    Likes mottatt:
    996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke vært i noen av dem, men av det jeg har lest ville jeg ikke ofret ekstra tid der.
     
  5. Bolle

    Bolle Senior Advisor

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har kun vært i The Club at SEA, som ligger i nærheten av der Lufthansa går fra. Det var ingenting spesielt, og vi gikk til flyet så fort boarding begynte
     
    lMartin liker dette
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Har LH sluttet å bruke BA loungen? De gjorde det for noen år siden. Denne lå ved siden av DL-loungen.
     
  7. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Trur eg var innom United Club, den var i alle fall ikkje noko å skrive heim om.. Bruk tida i byen.
     
  8. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Som de andre sier, "The Club" er helt grei. Loungen er ok, men ser noe gammel ut. Toalettene er blant de verste jeg har sett i en lounge (men et lite hakk over toalettene i hallen utenfor). Suppen er the saving grace hvis du faktisk vil spise noe, ellers er det (etter hva jeg har erfart) tørt brød og agurk/gulrot det går i. De hadde ikke en gang ost sist jeg var der.

    Det mest plagsomme er at den alltid har vært alt for full når jeg har vært der, men på 5-10 minutter har det alltid blitt ledig i en av stolene i hjørnet under eller ovenfor TVen, som er den beste plassen om man er alene.

    Personalet har vært veldig greie, og det er verdt å spørre om boarding status på flyet ditt. SEA - FRA har en lei tendens til å starte boarding et kvarter etter hva boardingkortet påstår, og den køen er virkelig ikke en kø du vil stå i om det kan unngås. Om du ber dem om det sier personalet i The Club fra over høytaler (eller personlig) når boarding faktisk er i ferd med å starte.
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du har jo selvsagt Centurion loungen som akkurat er blitt utvidet kraftig.
    Koster 50 daler dersom du ikke har American Express Platinum (ikke SAS Amex Plat)
     

Del denne siden