Reiser innenlands på bonuspoeng billetter, og har derfor ikke vært så nøye med å registrer eurobonuskortet opp i mot billettene. Vil jeg da få problem ved loungen( innenlands OSL).Har med gullkortet så regner med jeg bare trekker dette før jeg scanner billettene. Jeg kan eventuelt registrere eb nummeret når jeg henter ut billettene.
Registrer på chatt eller ved chekc inn. På skranke på innenlands loungen er det en knapp som kaller på folk. Trykk her om du ikke kommer inn så viser du gull kortet
Har sett X antall personer stå utenfor innenriks Loungen å vifte febrilsk med armene for å slippe inn og det har stort sett gått smertefritt (utenom for dem som trodde SAS Loungen var for alle som reiste med SAS).
Bare å registrere ved sjekk-inn eller via gull/diamantmail. Da er det unnagjort og problemet løst. Det viktigste er jo at man har en sømløs reise og ikke blir stående som en ape i porten til loungen og lage kø for andre som har kontroll på sin reise
Tror ikke gullkortet hjelper om det ikke er knyttet opp en billett, men det kan jeg ta feil. Legg det inn ved innsjekk så er du helt sikker. Ser også ofte folk stå på utsiden med problemer med å komme inn. slipper de som regel inn selv, så slipper de komme løpende fra service Jeg bestiller som regel bonusbilletter på telefon og da legger de alltid inn EB nummer.
La inn Eb nummeret når jeg printet boardingkort og kom inn uten problem. Stinnbrakken, men fryktet at det skulle være enda mer folk i loungen.
Bonusbilletter er ikkje regga med prefix som regel, så er litt stress til tider om ein ikkje er klar på det. Særleg på bollebuene rundtom. Men det ordner seg raskt om det er personale tilstades
Enda verre i fasttrack på OSL. Der må du ha fysisk kort i hånda om det ikke er registrert, og så må man ta strafferunden tilbake til sjekkinn.. Du kan ikke vise frem kort på mobilen fordi det har ikke dato-stempel..
Men kvifor det er slik derimot - har eg ingen svar på. Er jo mindre endringer som må til? Burde jo vere autoregistrert på EB-prefiks?
Har jeg også lurt på. Antakeligvis ble det ikke programmert inn en automatikk her i førsteomgang og da ble det bare værende sånn..
Det stod fasttrack på boardingkortene så det var null stress, samt priority på bagasjen. Prioeity boarding funge både til OSL og fra OSL.