Love is in the Air.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Fredrik81, 10. febr 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Qatar med Valentines tilbud. Da er det vel bare å parre opp to og to gærninger her inn som har samme utgangs flyplass. Må si at det er greie priser dette, med bonus poeng og ca 10k til BKK per stk i biz er jo helt ok :)
     
  2. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Et greit tilbud, men denne gang ikke igjennom sommeren, og noget dårligere enn det vi så i Januar, men da kan det jo ha vært en liten feilprising ute og gikk også.
     
    Fredrik81 liker dette
  3. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Her er vel 80% menn, så "paring" av to her, er vel ikke god fisk i DOH ?
     
    Are, Fredrik81 and anders82 like this.
  4. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Tidligere når Qatar har kjørt 2 for 1 har det flere ganger vist seg at hvis man søker bare 1 reisende så får man det til halvpris likevel, men ser dessverre ut til at Qatar har sperret den muligheten denne gangen...

    Når det gjelder det at man reiser 2 stykkker på milagerun istedenfor en romatisk tur med tilbudet så kan ikke jeg finne noe sted i vilkårene at det må være mann og dame som reiser sammen så tror ikke Qatar kan hindre den
     
    Fredrik81 liker dette
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Nå blir vel det ikke MR-anyhow ? Minimum stay-over er 5 days på destinasjoner jeg har hørt om.
     
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    Det er ett poeng jeg ikke tenkte på. Kan nok stemme, finner ikke noe i vilkårene om minimum stay annet enn dette: Minimum and maximum stay is dependant on the booking class. Please review at the time of booking.
    Men når jeg søker rundt så får jeg ikke fram Business Promo prisen med kortere stays enn minst 5 dager og flere steder virker det som om minste stay er 7 dager
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom du velger Vest-Afrika, kom jeg unna med 5 nights - men fant ingen XXX-DOH-MIA i samme periode. Mao dårlig MR muligheter på denne.
     

Del denne siden